Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Mart 2014 Cuma

Gözlük Maceram ve Batın Optik

Dikkat! 
Bu yazı reklam içerir. Yalan yok, reklam yapacağım :) 
 Düzenli gözlük kullanmaya 4 yıl önce başladım, ondan önce de kullanmam gerekiyordu ama maalesef sıkılıp gözlüklerimi kırdım. Evet resmen çatır çatır kırdım. Sanırım biraz manyak olduğum belli olmuştur.
Tekrar gözlük kullanmaya, yanlış minibüse binip yarı yolda inmemle başladım. 
İşte o zaman anladım, ben uzağı göremiyorum. 
Miyop ve astigmat beni mahvetti :) Hep gözlük lobisi yüzünden.
Neyse bu sıkıcı ayrıntılardan esas konuya gelelim; 
4 yıldır aynı gözlüğü kullanıyorum, hani artık gözlük kendi kendine çağ atladı, torunlarıma miras kalacak kıvama geldi, tarihi eser sayılabilir, başvuru yapsam kabul edilir:) Numaraların da değişmesi gerekti, eskisi gibi net göremiyordum. Geçen günlerde doktora gittik ve numaralarda çok az bir değişiklik oldu.
 Reçeteyi aldık, eeee gözlük nereden alacağız?
Tabii ki Batın optik'den. 15 yıllık deneyim ve güler yüzlü personeli ile gözlük olayında işi bitirmişler.

optik mağaza

 Gözlükten  pek anlamam rahat olsun yeter, modası nedir? Hiç bilmem, sadece herkeste kemik çerçeve görüyorum o kadar. Ne alacağım nasıl alacağım derken 2 adet gözlükle çıkıverdim.
Saçlarım, kaşım, gözüm siyah olduğu için elim hep açık renkli çerçevelere, çerçevesiz modellere gidiyordu.
 Ali bey sadece saç rengime takılmayıp, yüz şekli ve ten renginin de önemli olduğunu renkli modelleri de denemem gerektiğini söyledi, iyi ki söyledi çok şık kırmızı bir gözlüğüm oldu :)




Bir tane de çerçevesiz, kırılmayan camı olan, daha klasik bir gözlük aldım. 
4 sene aynı gözlüğü kullandığım için annem sağ olsun beni mutlu etti, 2 gözlük aldı bana  :)) Teşekkürler Anneciğim :)Sigorta ile anlaşmalı bir firma, fiyatları gayet uygun. 
Bir çok seçenek ve markanın olduğu dükkanda karar vermekte zorlanabilirsiniz :)


Eğer Bursa'da yaşıyorsanız güneş gözlüğü, numaralı gözlük, lens ihtiyacınız varsa adres; 
Batın Optik arkadaşlar :)

Haşim İşcan cad. 8/B Fomara Meydanı Osmangazi Bursa
Batın Optik Facebook TIK



6 yorum:

  1. güle güle kullan bi de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. çok hafif ve rahat bir gözlük :) çok sevdim bende

      Sil
  2. Malesef bendede miyop ve astigmat var ama daha 1bucuk yılda sıkıldım değiştirmeyi düşünüyorum fikir oldu :)

    YanıtlaSil
  3. muayene ettir gözlerini, sonra gözlük al cnm belki numaran da değişmiştir :))

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın efendim.Gözlük çok hoş .Bende gözlük kullanıyorum 1 yıldır. Alışması çok zor yahu .:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mecbur olunca alışılıyor. :)) teşekkürler

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.