Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Mart 2014 Perşembe

Kendin Yap! Espirili Kartlar

Merhaba!
Tüm bekarlığa veda partileri, kına geceleri, mevlitler, doğum günlerinde yeni moda esprili kartlar.
Benim çok beğendiğim ve güne espiri katan bu kartları nasıl yaptığımı sizlerle de paylaşmak istedim.
Tamamen uydurma, netten falan görmedim, araştırmaya zamanım olmadığı için mevlitten 1 gün önce acelece yaptım. Tasarımları değiştirebilir, yazıları daha yaratıcı yazabilirsiniz :) 

Hadi bakalım nasıl yapmışım;

kart yapımı
Malzemeler
Uhu, et dizilen şişlerden :), tasarımın çıktısı, boş kağıt parçası.
İstediğimiz tasarımı yaptıktan sonra biraz kalın bir kağıda (ben 160 gr kağıda bastım)
çıktıyı alıyoruz.  Kartın boyutu 10x7 cm 

baby shower
Boş kağıt parçasını kartın orta kısmına yapıştırıyoruz.

baby shower
Çubuğa  kartın ortasına bastırarak yapıştırıyoruz.

baby shower
Başka bir boş kağıdı çubuğun arkasına  yapıştıyoruz ve kenarlarını bastırıyoruz.

espirili kartlar
Ta taaa... köpüğe takmak için sivri kısmı alt tarafa getirdim.
Elde tutacaksanız sivri kısmını üst tarafa yapıştırabilirsiniz.

Diğer kartlar ise

espirili kartlar

espirili kartlar

espirili kartlar

espirili kartlar

espirili kartlar




♥ Sevgiler♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.