Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Mart 2014 Salı

Günün Makyajı #3

Merhaba!
Bir önceki postta yaptığım makyajın ayrıntılarını yazacağım demiştim.
Hadi bakalım nasıl yapmışım, hangi ürünleri kullanmışım.

Bu fotoğrafı makyajı yaptıktan 6 saat sonra çektim.
Kalabalıktan, herkesin fotosunu çekmekten kendi "selfie" fotomu çekemedim yavv :)


Yardımcılar hazır ♥

Ten Makyajı;
Nemlendirme ve baz olarak; Mac Strobe Cream 
Fondöten; Mac Studio Fix Fluid ve Rimmel Wake me up karışım. (İnceleme yazıları için Tık ve Tık)
Allık; The Balm Hot Mama

Göz Makyajı;
Far bazı; Urban Decay Primer Potion (üzerine far bazı tanımıyorum, bitiyor ama çok az kaldı :((
Naked paletten ; virgin rengini, göz pınarlarına ve kaş altını aydınlatmada kullandım.
sin rengini, tüm göz kapağıma uyguladım, buck rengini ise, gözün kıvrım bölgesine geçiş için kullandım.
Son olarak dış kısmına önce smog daha sonra darkhouse rengi ile makyajın far ile olan işi bitirdim.
Alt kirpik dibine ise darkhouse rengini uyguladım
Eyeliner; Maybelline 01 Black
Rimel; Maybelline OnebyOne
Göz altı kapatıcısı; Mac Pro Longwear
Kaşlarımın boşluklarını flormar kaş kalemi ile doldurdum.

Dudaklar, Avon Kiss Me Pink 


İşte böyle, seviyorum toprak tonlarını kendime en yakıştırdığım renkler.
Siz nasıl buldunuz? Beğendiniz mi bu makyajı?
Yorumlarınızı bekliyorum

♥ Sevgiler♥

9 yorum:

  1. çok güzel olmuş fıstık çok beğendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim tonlar bunlar işte!
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de elim hep toprak tonlarına gidiyor özel günlerde. nedense renk kullanamıyorum :)

      Sil
  3. bence de çok güzel görünüyorsun canım hımm harikaaa

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim bebeğim duru taptaze çok hoş gözüküyorsun :)

    YanıtlaSil
  5. seviyorum makyajlarını. o güzelliğinden kaynaklı tabii de makyajlarında hep böyle aydınlık aydınlık :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.