Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Mart 2014 Pazartesi

Bana Dair

Merhaba!
20 Mart günü yeğenimin mevlidi oldu, yorgunluk ve koşuşturmadan bloga vakit bulamadım.
Telefonum da yok instagram'dan ayrı kaldım, çok dertliyim. :(( Hiçbir şey paylaşamadım.
Zaten twitter yasakları, seçim gündemi derken canım yazmak bile istemiyor.
Neyse memleket gündeminden, kendi gündemime geçiyorum hemen.

Nasıl hazırlandım? Ne giydim? Nasıl makyaj yaptım? 
1 hafta önce avm gezmeye başladım. Ne alacağımı biliyordum ama bulamadım. 
Hardal rengi etek, siyah şifon bir gömlek ve stiletto siyah ayakkabı ile kombin yapacaktımmmm, ama olmadı.
 İstediğim gibi etek bulamadım ve elbise almaya karar verdim. Geze geze sonunda beğendiğim bir elbise buldum. Makyajımı kendim yaptım. Saçlarıma dalgalı fön çektirdim ama hemen aktı :((

Mevlitten kareler ve ben, bol fotoğraflı bir post olacak, hadi başlayalım.

Bu makyajın ayrıntılarını başka bir postta paylaşacağım.

Pullu, payetli elbiseleri sevmem ama :)
Geometrik desenli, dümdüz bir elbise, renklerini çok beğendim, yaşıma da uygun olunca hemen aldım.
(doğru düzgün boydan fotom olmadığı için :(( bunu koymak zorunda kaldım.

Aksesuar olarak yeşil küpe ve annemin saatini taktım.
Bu saate bayılıyorum :)

Naim Yaman'ın beşiği ve espirili kartları :))
Bu kartları nasıl yaptığımı da paylaşacağım.
Mevlidimiz restore edilmiş eski bir hamam da oldu :)
150 kişilik küçük bir yer. 

Böceklerrrrr :))

Gün sonunda şişmiş ayaklar :)


İşte böyle yorucu ama güzel bir gün geçirdik.
Allah herkese nasip etsin.
♥ Sevgiler ♥

10 yorum:

  1. Allah damatlıklarını, torunlarını torbalarını göstersin inşallah :) amiinnn :)

    YanıtlaSil
  2. Pek hossunuz efendim, hem sade hem de cok zarif. Yegeniniz dilerim saglikla uzun yasar, ailesine ve insanliga faydali bir kisi olur. Sevgiyle kalin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) güzel dilekleriniz için de ayrı bir teşekkür ve amin diyorum :)

      Sil
  3. Makyajını çok beğendim çok duru olmuş :) Elbise de ayrı güzel. Yeğenine de sağlıklı, mutlu uzun bir ömür dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim. teşekkürler :)) sadelik benim göbek adım oldu, istesem de iddalı giyinemiyorum :) amin inş. vatan millete hayırlı çocuklar olurlar

      Sil
  4. Allahım hep güzel günlerini yaşatsın,sevgiyle,mutlulukla büyüsünler...Veeee....Ben görüntüleri pek beğendim,elbise çok hoş,sen de öyle :))

    YanıtlaSil
  5. Wow harika görünüyorsun Aycancım bayıldım. Allah sağlık ve mutluluk nasip etsin size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm. hepimize sağlık ve mutluluk versin, ülkemize dirliğe düzene kavuştursun

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.