Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Ekim 2013 Perşembe

Avon Fırça İncelemesi

Merhaba!
Avon'un fırçalarını inceleyelim. Ucuz oluşuyla ilk tercih edilen markalardan olan avon'un fırçalarını ilk defa kullanıyorum zaten fırça seçeneği çok fazla yok. 

avon fırça
Soldan sağa
Allık fırçası ; Ben allık için biraz küçük buldum o nedenle kontür yapmak için kullanıyorum.
Far fırçası; düz far sürmek için oldukça başarılı iki taraflı bu fırçanın bir ucu da yumuşatma genelde göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum.
Pudra veya top allık fırçası; fondötenimi sabitlemek için pudra uygulamak istersem kullanıyorum.

Fiyatlarına görei işe yarayan bu fırçalar kaç kere yıkadım hatırlamıyorum ama hiç kıl dökmedi ve şekillerinde değişiklik olmadı. Sentetik kıllı oldukları için ben sıvı sabun ile yıkıyorum bir problemle karşılaşmadım.

avon fırça


Daha önce yazdığım Ecotools fırçaları ile ilgili yazıma buradan ve buradan ulaşabilirsiniz
SEVGİLER!

1 yorum:

  1. Canım bende 2 sene önce almıştım çok memnunum ama hepsi bu sene aynı anda fırça bölümüyle sap bölümü ayrıldı :) ömürleri okadar sanırsam :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.