Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Eylül 2013 Çarşamba

EcoTools 6'lı göz fırça seti #2

Merhaba!
Ecotools'un bir diğer fırça setini burada yazmıştım okumak için tıklayabilirsiniz
Bu set ise göz makyajı için 5 adet fırçadan oluşuyor.

EcoTools 6'lı göz fırça seti

Soldan sağa;
Smudge (yumuşatma) : Göz altına far sürmek ve göz pınarlarını aydınlatmak için kullanılan fırça.
Shade (gölgelendirme): Koyu farları gözün kat kısmına uygulamak yada düz far sürmek için kullanılabilir.
Highlight (aydınlatma): Kaş altını aydınlatmak ve göz kapağının tümünü açık renk far sürmek için taban hazırlamak için ideal. 
Crease (kıvrım): Göz kapağının kıvrım yerine gölgeleme yapmak için  kullanılan açılı fırça
Blend (karıştırma): Farklı renklerde ki farları dağıtmak doğal görünüm elde etmek için kullanılabilir.

Kullandıkça hangi fırçayı nereye kullanmak isterseniz kullanabilirsiniz. El alışkalığı ile değişiyor kullanım yerleri
Ben sadece nerelerde kullanıldığını anlatmaya çalıştım.

Ürün aslında 5 fırçadan oluşuyor ancak çantası da olduğu için ecotools 6 parça olarak hesaplıyor.
Fırçaların bambu sapları ve ufak olmaları çantaya atmalık ve kullanışlı.

EcoTools 6'lı göz fırça seti

EcoTools 6'lı göz fırça seti
 Keten kumaştan çantasında aynası olması güzel bir ayrıntı.

EcoTools 6'lı göz fırça seti
Elime alarak çektim boyutu hakkında fikriniz olsun diye.

EcoTools 6'lı göz fırça seti
Bu şekilde satılıyor.

Ben watsons'dan 30 tl'ye aldım.
Kullanışlı ve yıkadığım zaman kıllarında dökülme, bozulma yapmadı.
Sentetik kıllı fırçalar.

♥ Sevgiler ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.