Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Eylül 2013 Pazar

NIVEA T- Bölgesi Temizleyici Bantlar

Merhaba!
Uzun zamandır yazmak istediğim nivea T bölgesi temizleyici bantları sonunda yazabildiğim için mutluyum.
Watson indiriminde almıştım aslında sadece meraktan aldım işe yarayacağını hiç düşünmemiştim.
Ne yaparsam yapayım siyah noktalardan kurtulamıyorum. Ama bu bantlar oldukça işe yaradı.
Nasıl kullanıyorum ilk olarak yüzümü yıkadım temizledim. Uygulanacak bölgeyi ıslatıp bantı yapıştırdım ve kuruyunca çekip çıkardım. Oldukça basit cildi tahriş falan etmiyor. 
Birkaç bantı bu şekilde kullandım son kalan 2 tanesini ise bir tencerede su ısıtıp buharını yüzüme tuttum 10 dk kadar sonra bantı burnuma yapıştırdım çok çok çok daha fazla işe yaradığını söylemeliyim. 
Tamamen temizliyor mu? hayır ama benim işime yaradı en azından param çöpe gitmedi.

İçinde 6 adet olması ve fiyatının yüksek olması ürünün eksi yönleri.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.