Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Ekim 2013 Perşembe

Benimle İlgili 20 Gerçek mim #1

Tutumlu Pudriyer blogunun sahibesi yaptığı mimi cevaplamak isteyenlere göndermiş.
Ne kadar iyi yapmış:)) İlk defa mim yapacağım heyecanlıyım. 
Bakalım hakkımda 20 gerçek nelermiş;

1- Görmeyi istediğim ülkeler Peru, Hindistan, Avustralya

2- Adım amcamın eski sevgilisinin adıymış. Ah amca yengem duymasın :)

3- Küçükken barbie bebeklerime kıyafet dikip saçlarını yapmaya bayılırdım. Annem her zaman "bu kız terzi olacak" derdi.  (Olamadım )

4- İngiliz aksanının hastasıyım. Dublajlı film izlemekten hoşlanmam hatta izlemem.

5- Her akşam yemekten sonra annemle karşılıklı Türk kahvesi içeriz. Vazgeçilmezimiz.

6- Ahşap boyamayı çok seviyorum. 4 yıl önce kursuna gittim ve çok sevdiğim bu hobiyi devam ettiriyorum.

7- En sevdiğim dizi Breaking Bad. (bitti yastayım)

8- Alışveriş yapmayı sevdiğim yer Boyner. Çok fazla gezmeyi sevmem sevdiğim mağazalar bellidir. Uzayan alışveriş beni bunaltır, sıkar alıp çıkmam lazım hemen.

9- Hep tarih öğretmeni olmak istemiştim. Tarihi çok çok seviyorum.

10- Yabancı müzik dinlerim. En sevdiğim şarkı "Lamb- my angel gabriel

11- Dışarıdan soğuk ve mesafeli göründüğüm söylenir. Evet doğru insanları dövecek gibi yürüyorsun der annem. Anneler doğru söyler :)

12- Aslan burcuyum. Liderlik benim kanımda var. 

13- Eğer birinden hoşlanırsam ona o  kadar kötü davranırım ki karşımdakinin vay haline.

14- 7 yaşında koltuğun arkasına saklanıp annemin "kayboldu çocuğum, kaçırdılar" bağırmasına, herkesin deliye dönmesine  rağmen koltuğun arkasından bütün olayları izlemişliğim var.

15- Makyaj yapmayı seviyorum. Bununla ilgili eğitim almak istiyorum. Kozmetiğe  uçuk paralar harcamam çok nadir paraya kıyıp istediğim bir şeyi almışlığım  vardır.

16- Geri kafalı ve cahil insanlara tahammülüm yok. 

17- Vazgeçemediğim aksesuar küpe.

18- Sade giyinmeyi, abartıdan uzak şeyleri seviyorum.

19- Tatlıyı çok seviyorum. Mutfakta hamur işleri ve tatlılarla aram iyidir. Kendi yaptığım şeyi yemem ama nedense yaparken doyuyorum sanki.

20- Bu mim oldu mu olmadı mı bilmiyorum. İlk defa mim yaptım. Aklıma gelenleri yazdım. Bu mimi yapmak isteyen herkese gönderiyorum.


2 yorum:

  1. 11 numara! Aynı lafı ben de sık sık işitiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanısalar nasıl sıcak kanlıyız ama değil mi? :))

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.