Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Mayıs 2013 Salı

Eveline Ruj

Merhaba!
Uzun zamandır kullandığım yapısını ve rengini çok sevdiğim Eveline marka ruju tanıtmak istedim.
Eveline aslında bilinen bir marka değil, dore kataloğunda görüp arkadaşımın tavsiyesiyle almıştım.
Kendisine teşekkür ediyorum:)) 


Rujun yapısı oldukça yumuşak, hatta o kadar yumuşak ki sıcakta eriyor tek eksi yanı bu olsa gerek. Fotoğrafta göründüğü gibi sakarlığım yüzünden kapatırken kapağına değmiş, zaten yumuşak olduğu için görüntüsü bozulmuş.

Rengi mor alt tonlu pembe çok yoğun sürmeyip pıt pıt yapıp kullanıyorum, hemen rengini veriyor.
Kalıcılığı gayet iyi, nemlendirmesi başarılı.






Ola ki kullandınız! Yorumlarınızı bekliyorum!

Sevgiler



2 yorum:

  1. kesinlikle yazdıklarına katılıyorum bende sana teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. rica ederim cnm severek kullandım :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.