Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Mayıs 2013 Pazar

10 Marifet Bursa buluşması

10 Marifet sitesinin çokkkkk tatlı editörü Aylin hanım Bursa'da buluşma önerisini duyduktan sonra
kesinlikle gidip marifetli hanımlarla tanışmalıyım diye düşündüm. Düşünmekle kalmadım Ataevler de Mini golf cafe 'de çay içmeye, sohbet etmeye gittim. Çok güzel ve tatlı insanlarla sohbet etme imkanı buldum. Aylin hanımı çokkkk sevdim ne kadar sıcakkanlı ve alçakgönüllü kendisine buradan bu imkanı sağladığı, bizleri buluşturduğu için çok teşekkür ediyorum.
çok çok marifetli hanımların site ve blogları bir göz atın derim :))


1 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.