Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Aralık 2013 Perşembe

#blogfırtınası 05 "Kuzey Işıkları"


Blog fırtınasının 5.gün konusu; Bir rüya veya kabusunuzu hikaye şeklinde yazın.

Kuzey Işıkları

O gün heyecan ve korku bir aradaydı. Nasıl olmasın bu alemde her şey mümkün. Akla hayale sığmayan olaylar oluyor, mantığın sınırları zorlanıyor. 
'Burası neresiydi?' 'Nasıl gelmişti bu aleme?' 'Nasıl dönecekti?' bu sorulara cevap bulmak için kafasına vuruyor, didiniyor, fakat nafile. Sorularına cevap yok.
Sırtında sırt çantası, üzerinde kalınca bir mont her yer karlarla kaplı. 
İrili ufaklı tek kat veya iki katlı evler etrafta, küçük bir köy burası. Birileri bu köyün Finlandiya'da olduğunu söylüyor. İnsanlar telaşlı, bir koşturmaca hakim köyde söylentiler dolanıyor. 
Saçma şeyler aslında aldırmıyor yok efendim "kıyamet kopacakmış" "bugün önemli bir günmüş
falan filan.
'Hımmm' diyor 'ben bunları çok duydum', fakat aniden bir şey  oluyor ve gökyüzünde kuzey ışıklarını görünüyor. Herkes hayran hayran kuzey ışıklarını seyrediyor nasıl seyretmesin gökyüzü muhteşem yeşil, turuncu, mavi renkler dalgalanıyor gökyüzünde, insan gözünü alamıyor bu güzellikten
Fakat bu huzurlu ortam aniden bozuluyor ve gökyüzü yeryüzüne düşmeye başlıyor


Herkes şaşkın ama ses yok hiçbir yerde, insanlar donmuş sanki. 
Söylentiler doğruymuş alemin sonu gelmiş işte, kıyamet kopmuş.
Şaşkınlık içinde gökyüzünün düştüğünü izlerken korku içini kaplamış, ama kaçacak yer yok. 
Durdurulamaz bir şekilde gökyüzü düşmeye devam ederken beklenmedik bir olay oluyor, (klişeler bu alemde de devam etmekte)  beyaz kocaman kanatlı melek yeryüzüne iniyor
İnanmak zor belki ama bu alemde her şey mümkün dememiş miydik!. Meleğin inmesiyle gökyüzü düşmeyi bırakıyor, tehlike geçiyor. Olaylar durulduktan sonra melek ona gülümsüyor, şaşırtıcı olan şey ise meleğin Bruce Willis olması. Şaşırmıyor! Artık eve dönme vakti bu kadar heyecan yeter yola koyuluyor. Karlı kaplı yolda yürüyor aklında tek soru 'nasıl evime döneceğim?' 


Biraz daha yürüdükten sonra uzaklardan bir ses işitiyor, ses hem uzak hem yakın sanki beyninin içinde "gözlerini kapat işte o zaman evinde olacaksın." 

Gözlerimi açtım! evet evimdeydim, yatağımda ne kadar evime dönmek istesem de ben o alemi çok seviyorum. Bazı günler nerelere gittiğimi unutsam da ziyaretlerim sık olur. 
ahhh rüyalar ahhhh diyorum ve yazımı bitiriyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.