Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Aralık 2013 Çarşamba

71. Altın Küre Adayları



altın küre 2014 adaylar



Tina Fey ve Amy Poehler'ın  12 Ocak 2014 Pazar gecesi sunacağı Golden Globe ödüllerinin adayları açıklanmış. 
Adaylara bakalım bir de benim için kazananlara :)

Drama Dizi
Breaking Bad    
            Downton Abbey            
The Good Wife
House of Cards
Masters of Sex

Büyün bir hayranı olarak ve üzerine daha iyisi yapılana kadar benim için her daim kazanan dizi tabii ki
Breaking Bad 
(bitch)


Drama En İyi Erkek Oyuncu 
Liev Schreiber (Ray Donovan)
Bryan Cranston (Breakin Bad)
Kevin Spacey (House of Cards)
James Spader (The Blacklist)
Mchael Sheen (Masters of Sex)

Tek izlediğim adam 
Bryan Cranston


Drama En İyi Kadın Oyuncu
Taylor Schilling (Orenge is the New Black)
Julianna Margulies (The Good Wife)
Tatiana Maslany (Orphan Black)
Kerry Washington (Scandal)
Robin Wright (House of Cards)

Hiç birini izlemedim valla :) kim alırsa alsın


Drama En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu
Rob Lowe (Behind the Candelabra)
Josh Charles (The Good Wife)
Corey Stoll (House of Cards)
Jon Voight (Ray Donovan)
Aaron Paul (Breaking Bad)

Tabii ki 
Aaron Paul

Drama En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu
Sofia Vergara (Modern Family)
Monica Potter (Parenthood)
Hayden Panetteiere (Nashville)
Janet McTeer (The White Quenn)
Jacqueline Bisset (Dancing on the Edge)

Hiç bir fikrim yok bu kategorideki hatunlarla :(


En iyi Komedi Dizisi
Brooklyn Nine-Nine
The Big Bang Theory
Girls
Modern Family
Parks and Recreation

Yine tek izlediğim dizi The Big Bang Theory kazansın istiyorum.


Komedi En İyi Erkek Oyuncu
Jason Bateman (Arrested Development)
Don Cheadle (House of Lies)
Jim Parsons (The Big Bang Theory)
Michael J. Fox (The Michael J. Fox Show)
Andy Samberg (Brooklyn Nine- Nine)

Jim Parsons her sene ödül alıyor bu sene başka birine versinler ya.

Komedi En İyi Kadın Oyuncu
Lena Dunham (Girls)
Zooey Deschanel (New Girl)
Edie Falco (Nurse Jackie)
Julia Louis-Dreyfus (Veep)
Amy Poehler (Parks and Recreation)

Ben Zooey Deschanel'i çok seviyorum. Çok tatlı hatun ya o kazansın :)


Daha bir dolu aday var. Kısaca bu şekilde.
Kafaya taktım ya neden 2 kadına sunduruyorlar geçen sene de onlar sundu.
Ne alaka hiç komik de değiller ayrıca.
Mad Men ve Homeland de yok adaylarda abovvvvv Homeland her yerdeydi ne oldu ki şaşırdım.
Sevindim tabii olmamasına hiç sevmediğim bir dizi ama Mad Men neden yok bu sezon güzeldi :(
Daha fazla bilgi almak için tıklatın.

Sevgiler.



6 yorum:

  1. Tabi ki favorim aday olduğu her kategoride BREAKİNG BAD yo !!!
    2 senedir Homeland alıyormuş ödülü, bu sene artık Breaking Bad alsın.
    Drama En İyi Kadın Oyuncu dalında Robin Wright almalı, çok başarılı.
    Kevin Spacey'le çok iyi ikili oldular :)

    Zooey Deschanel adaysa, Max Greenfield da komedi en iyi erkek oyuncu dalında aday olmalıydı :)

    En iyi Komedi Dizisi, bu adaylar arasından bence Big Bang ama Modern Family'ye verirler ödülü.

    En İyi Mini Dizi / TV Filmi ise American Horror Story: Coven favorim.
    Her sezon farklı bir kurgu.
    Jessica Lange de aday bakalım ödülü alabilecek mi..

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de favorim breaking bad tabii :)) alır gibi geliyor bu sene çünkü üzerine daha ii yok. ne zaman olur kim bilir? house of cards izlemeyi istiyorum ama dizimag de kapanmış nereden izlicem bakalım :( jessica lange almalı ödülü kadın harika hastasıyım . komedi ise bilmiyorum modern family kaç senedir ödülleri topluyor yeter. başka bir dizi alsın :)

      Sil
    2. Dizimag'in yerini tutmasa da;
      http://www.yabancidiziizle1.com/
      http://www.yabancidiziizle1.com/dizi/house-of-cards-2013-1-sezon
      İyi seyirler :)

      Sil
    3. teşekkürler en kısa zamanda izleyeceğim :)

      Sil
  2. Çok iyi bir izleyicisin vallahi tebrik ediyorum seni arkadaşım. Hepsine bol sanş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi değilim aslında çoğunu izlemedim ama az çok konuları ile alakalı fikrim var :)) teşekkürler :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.