Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Şubat 2014 Cumartesi

Çekiliş sonucu ♥


Yaklaşık 1 aydır devam eden çekiliş dün itibariyle bitti.
Toplam 634 geçerli katılım oldu.
Ceylin'in de dediği gibi destekleyenlere teşekkür :)

Kazanamayan ya da şansının olmadığını düşünenler yamacıma gelsin :)
Ben de hiç çekiliş kazanamadım.
Umudumu kaybetmiyorum ama olacak bir gün.

 Dün anneme; 'çekiliş bitiyor bakalım kime çıkacak' dedim?
Annem ; "inşallah sana çıkar kızım" dedi.
Mümkünse ben bu cevap sonrasında kendimi atmaya gidiyorum :))
Bursa'da en yüksek bina neresi? :)))



instagram'dan katılan @elfeyp   Elif Mine Özbilen 



5 yorum:

  1. Arkadaşı tebrik ederim :) Annen çok alemmiş ya :)
    Benim ne yazık ki hiç talihim yok bu işlerde, 29 yıllık ömrümde bir ninja turtles (sakız kutularındaki çekilişten) bir de instagramda cupcake kursu kazandım o da çekilişe katılırken bile söz verdim kendime bu son diye :) Verimli bir çekiliş olmuş, katılım gözlerimi kocaman yaptı :) Tebrikler, sevgiler <3

    YanıtlaSil
  2. annem ya :))) seviyorum onu:)) teşekkürler :)) ilk kez bu kadar çok katılım oldu. çekilişler keyifli fakat yorucu bittiği için memnunum :)))

    YanıtlaSil
  3. Oyyy öperim ben o yanakları, maşallah :) Kazanan güzel keyifli günlerde kullansın ve böyle bol katılımlı çekilişler olsun hepppp....
    sosyoperi.blogspot.com.tr
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. anneler hep böyle :)) benimkinin enson bombası resim albümümüzü düzenliyorum.. dediki bakmadığıız eski resimleri at:)))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.