Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Şubat 2014 Pazartesi

Avon Absolute Ruj Renkleri ♥

Merhaba!
Kısa süre önce avon rujlarının dudakta nasıl durduğunu paylaşmıştım. 
Absolute serisinin 11 rengini sürüp sürüp fotoğraf çektim. Renkleri ve dudakta duruşlarını görmeniz için. Dudaklarımın berbat hali için özür diliyorum. Dudak yeme gibi çokkkk kötü bir alışkanlığım var :(
Rujların sürümü yumuşak, renkler güzel, kalıcılığı ise; bende pek durmuyor,
kremsi yapıda olduğu için çabuk çıkıyor.
Yorumlarınızı bekliyorum


Natural Flush  avon absolute ruj
Natural Flush


avon absolute rujCaramel Comfort
Caramel Comfort


Nourishing Nude
Nourishing Nude


Creamy Melon  avon absolute ruj
Creamy Melon


avon absolute ruj  Gorgeus Guava
Gorgeus Guava


Red Velvet
Red Velvet


Lovely Fushia
Lovely Fushia


Plush Plum
Plush Plum


Pure Peony
Pure Peony


Lovely Cherry
Lovely Cherry


Smooth Plum
Smooth Plum


Aslında 19 rengin hepsinin deneme boylarını almıştım ama 3-4 renkten aynı geldi.
8 renk eksik yani, yok.





5 yorum:

  1. Canim ellerine saglik :) Bunlarda sedef isilti var miydi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) sedefli ışıltı yok da Plush Plum renginde çok az sim var :)

      Sil
  2. nourishing nude cok begendim, hatta siparis edeyim hemen ;-)

    YanıtlaSil
  3. Bunlarda sedef isilti var miydi ?

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.