Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Şubat 2014 Çarşamba

Kaçırılan Günler #blogfırtınası 10 "Blog Yazmak"


Blog fırtınasının 10.gün konusu;"Eskiden yazdığınız bir şeyi bulun, girişini tekrar yazıp ona yepyeni bir ton verin."

Blog fırtınası da ne ola ki diyorsanız. TIKLAYIN 

Blog Yazmak

Blog fırtınınası etkinliğinde yazamadığım tüm yazıları yazmaya kararlıyım.
İnat ettim, kendimi geliştirmeme çok yardımcı oluyor. "Eskiden yazdığınız yazıya yeni bir ton katın" diyor ama ben bugün blog yazmaya nasıl karar verdiğimi anlatmaya çalışacağım.
Defterimde uzun zamandır duran bir başlıktı bu konu. Yani  güne uygun bir yazı olacak.
Evet! Yazacağım şeyleri defterime not alıyorum :)
Öncelikle 2 yıldır blogları takip ediyorum. 1 yıl önce 10 marifet sitesini keşfettim ve yapılan çalışmalara hayran oldum. Bende yaptığım çalışmaları paylaşmak için blog açmaya karar verdim. 
Şu sıralar  ahşap boyama işlerini biraz boşlasam da başlangıç fikrim buydu. Blogumun ismi de farklıydı, ne olduğunu yazmayacağım annem kızıyor :) ciddiyim kızıyor :) 
5 ay yaptığım ahşap boyama çalışmalarını paylaştım. Daha sonra blog ismini değiştirip daha düzenli, planlı yazılar, özenli fotoğraflar yayınlamaya çalıştım. Yeterli mi? Asla!
Blogumun adının değişmesiyle "büyük buhran" yaşadım, 1929 ABD buhranı halt etsin o derece yani :(
Neden mi? Çünkü trafiğim sıfırlandı, yalnız kaldım, kimse uğramaz oldu buralarda. 
Bırakmak istedim, olmuyor "boş ver!"  dedim. 
Tam vazgeçmek üzereyken "Problem Kız" başlıklı bir yazı yazdım. 
Gelen yorumlar beni tekrar teşfik etti ve devam ettim. 
Çevrem de dalga geçenler oldu, "blog ne?" diye soranlar oldu. "Boş işler bunlar" diyenler oldu.
Yani bu macera bu şekilde bugüne kadar devam etti.


Blog Yazmak

Blogumda; sadece kozmetik tanıtımları yapmıyorum, dizileri tanıtıyorum, çok sık olmasa da yemek tarifleri veriyorum, izlediğim filmleri yazacağım yakın zamanda, yaptığım ahşap boyamaları paylaşıyorum.
eeee daha ne yapayım :) Aklımda bir çok fikir var, yavaş yavaş  gerçekleşecek inşallah.
Yakında 90'lar yazı dizisi hazırlamayı planlıyorum. (fotoğraf çekimleri devam ediyor)
Böyle devam edecek Allah'ın izniyle.

Ne diyelim; beğenilerek ve merak edilerek okunan bir blogger olmak dileğiyle ♥

♥ Sevgiler ♥

Twitter
instagram








3 yorum:

  1. Sevgili adasim butun planladiklarini yapmaya basla lutfen sabirsizlikla bekliyorum. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. desteğin için teşekkürler :) büyük moral verdin bana :)

    YanıtlaSil
  3. Blog ne / Boş işler bunlar, yalnız değilmişim. Birilerine bir şeyler anlatmak bazen çok zor olabiliyor :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.