Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Şubat 2014 Çarşamba

Kaçırılan Günler #blogfırtınası 06 'Mutfakta neler oluyor?'


Blog fırtınasının 6.gün konusu;"Mutfakta penceremin önünde duruyorum..." 
Başlangıç cümlesi bu, gerisi sizin. 

blog fırtınası da ne ola ki diyorsanız. TIKLAYIN 

Mutfakta neler oluyor?

Mutfakta pencerenin önünde duruyorum, birden camın önüne bir güvercin kondu, koyduğumuz ekmek kırıntılarını beğendi zannımca. Bir kaç kırıntıyı yedi.
Tekrar gel! Yine bekleriz! dememe kalmadı, kanatllanıp  uçması bir oldu. 
Zaman çabuk geçiyor bu günlerde, kahvaltımızı yapıp, çayımızı içtikten sonra bir bakmışız öğlen olmuş.
Koyu muhabbetimizi dışarıdan gelen sesler böldü. Cama doğru yaklaştım bir de ne göreyim!
11-12 yaşlarında beş- altı çocuk komşuların zillerine basıp kaçıyorlar. 


#blogfırtınası 06 'Mutfakta neler oluyor?'

Komşular bahsetmişlerdi "zile basıp kaçıyorlar bıktık vallahi!" diye. 
Cep telefonumu elime aldım, camı açtım, "hey çocuklar kameraya merhaba deyin!" diye bağırdım. Hepsi şaşkın, gülüşme sesleri gitti, yüzlerinde ciddi bir ifade beliriverdi!.
 "Ne yapıyorsunuz?" diye sordum. "Hiçbir şey abla, buradan geçiyorduk sadece." 
"Ben öyle görmedim ama zillere basıp kaçıyorsunuz, kamera hepinizi kayıt etti, az sonra emniyete mail atıp sizi bildireceğim." 
Birden korku dolu bakışlar belirdi, birbirlerini suçlamaya başladılar. "O yaptı , ben yapmadım.
Hızlı adımlarla, hatta koşarak uzaklaştılar. 
Bir daha zile bastıklarını görmedim, fakat yine de penceremizin önünden geçiyorlar. 
Beni camda görürlerse adımları hızlanıyor. Sanıyorum mahallede adım muhbire çıktı :) 

Mutfakta neler oluyor! Fasulye bakla bakla pişiyor! diyerek çocukluğumdan aklımda kalan şarkıyı sizlere armağan ediyorum :) Ve yazımı sonlandırıyorum. 


♥ Sevgiler ♥


nstagram/aycn_hayatadair


2 yorum:

  1. Benim çok zorlandığım ödevdi yaw bu :D Hayal gücümü fazla çalıştıramadım galiba. Ondan sonrada bıraktım. emeğinize sağlık. İyi bloglamalar.

    YanıtlaSil
  2. her gün yazmak zor gerçekten :) bende yazamadım kalan günleri ara ara yazıyorum :) teşekkürler

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.