Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Şubat 2014 Salı

'Essence Jel Eyeliner London Baby 02' İncelemesi

Merhaba!
Essence ürünlerini Özdilek mağazasında görünce şok olmuş, küçük çaplı bir alışveriş yapmıştım.
Aslında alışveriş yapamaya çalıştım demek daha doğru olur, çünkü tüm stant talan edilmişti, rujlar, eyelinerlar, allıklar rezil haldeydi. Parmaklanmayan eyeliner bulmak için bayağı bir uğraştım.
Bursa'nın köklü markasına bu durumu pek yakıştıramadım doğrusu.

Geçelim fotoğraflara;

essence jel eyeliner
Essence'in jel eyelinerları artık üretimden kalkmış.
Oldukça başarılı olan bu ürünün artık üretilmemesi şaşırtıcı.
Özdilek'de neden vardı? Hiç bilmiyorum :))


essence jel eyeliner
Koyu kahverengi diyebileceğimiz rengin içinde renkli pırıltılar var.
Siyah eyeliner bazen çok sert bir görüntü oluşturabiliyor. 
Bende bu eyelinerı kullanıyorum.
Yapısı çok ince ve yumuşak. 
Ürün; 3ml, rengi; london baby 02

essence jel eyeliner
                                            Flaşsız çekim                          Flaşlı  çekim



essence jel eyeliner
Sürümü kolay, ben ecotools eyeliner fırçası ile uyguladım.
Kalıcılığı ise oldukça iyi, göz kapağımın üst kısmına iz yapmadı.
Fiyatı  4,50 tl.


Sizin sevdiğiniz eyeliner hangisi?
Yorumlarınız bekliyorum!

♥ Sevgiler ♥

Twitter
instagram

2 yorum:

  1. Benim favorim artık ilan oldu, Loreal <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) maybelline ve essence biterse ki biteceğini sanmıyorum :) loreal deneyeceğim :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.