Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Şubat 2014 Cuma

"Essence Quattro Far Paleti -12 Purple Day " İnceleme

Merhaba!
Essence'in bu paleti ile yaptığım makyajı paylaşmıştım.
Millet gider Mersin'e, ben giderim tersine. Önce paleti inceleme yazısı yazıp, sonra makyajı yapsaydım.
Olsun bu da benim farkım olsun :)

Şimdi gelelim paleti incelemeye :) 
Renklerini görünce bayıldığım bu paleti çok severek kullanıyorum.

Paletin tasarımı çok güzel ♥

Farlar oldukça pigmentli, far bazı ile uygulayınca çok daha güzel sonuç elde ediyorum.
Tek tek incelemek gerekirse,
Pembe; paletteki en mat yapıda olan far.
Mor; içinde belli belirsiz simler var. Uygulandığında belli olmuyor simler.
Bakır; en sevdiğim, ışıltısı, duruşu çok güzel.
Şampanya; göz pınarları için ideal ancak, içindeki simler beni rahatsız etti. Sim olmayıp sadece sedefli olsaydı daha çok sevebilirdim. Farı uyguladığımda çok dökülme yapıyor.

Ve evet hepsi tozutuyor.
Fiyatı; 10 küsürlü bir şeydi.

Essence'in ürünlerine çok hakim olmamakla birlikte, şimdiye kadar denediğim ürünleri başarılı.
Quattro serisinde çok güzel paletler var. İncelemenizi tavsiye ederim.
Bu far ile yaptığım makyaja göz atmak isterseniz TIK

♥ Sevgiler ♥

1 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.