Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Ocak 2014 Cumartesi

Günün makyajı #2

Merhaba!
Dün yaptığım makyajı bugün yayımlayabildim çünkü bir telaşedir gidiyor evde.
İkinci defa hala oluyorum ve bugün doğum var, siz bu postu okurken biz hastanede Naim Yaman'ı bekliyor olacağız. Sağlıkla sıhhatle inşallah kucağımıza alacağız. 
Aslında 2 telaşem var, en yakın arkadaşım, dostum Tuğba'nın da bu hafta içinde kızı olacak.
Anlayacağınız üzere elimde fotoğraf makinesi hastaneler arası mekik dokuyacağım. 
Hem teyze, hem hala olacağım. Biraz daha yazarsam ağlamaya başlayacağım :))
Bu kadar duygusallık yeter gelelim makyaja :) 

essense quattro pale


Essence quattro purpe day paleti

Essence quattro purpe day paleti bu makyajın yıldızı. ♥


Essence quattro purpe day paleti

Göz makyajı için;
Essence far bazı
Kaş altı için the balm paletinden Metal-ica rengi
Tüm göz kapağına Essence paletinden bakır tonlarındaki ışıltılı farı  uyguladım.
Kıvrım (crease) bölgesine mor rengi uygulayıp dağıtma fırçasıyla dağıttım.
 Eyeliner Maybelline lasting drama
Göz içine Maybelline siyah kalem.
Alt kirpik dibine ise yine Essence paletinde olan mor rengi sürdüm.
Rimel ise Maybelline onebyone ile Avon supershock.


Essence quattro purpe day paleti
Sol kaşımın tipsizliği :(( bazı yerleri dökülüyor sinir oluyorum.

Essence quattro purpe day paleti
 Cilt ise klasik oldu benim için;
Loreal lumi magique
Bourjois göz altı kapatıcısı
Flormar ligh of flowers lf12 allık
The Balm balm jovi paletinden milly ruj

İşte benim deneme makyajım böyleydi.
♥♥♥Sevgiler ♥♥♥





2 yorum:

  1. canım makyajın çok hoş olmuş ellerine sağlık..
    ayrıca çok şanslısın insanın yeğenlerine duyduğu sevgi çok başka oluyor..
    Allah'ım iki bebeğe de ailesiyle birlikte uzun sağlıklı ömürler nasip etsin inşallah..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. Yeğen sevgisi gerçekten başka. amin herkesin çocuğunu bağışlasın rabbim uzun ömürler versin.

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.