Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Ocak 2014 Perşembe

“Turkcell vınn” tecrübem


Merhaba!
Geçen yıl tatil için Erdek'e gitmeye karar vermiştik. Tamam gidelim de İNTERNET ne olacak?
Annem ve ağabeyimin  beni ikna çabaları sürerken evde biraz araştırma yaptım. 
3 ay için internet lazım ne yapabilirim diye. 
Tabii ki hemen Turkcell vınn imdadıma yetişti.  
Blog tutuyorsanız internetsiz bir gün bile sizi meraktan öldürür. Acaba mail geldi mi? Yorum geldi mi?
Diğer blogger arkadaşlarım ne yazmış? Gündem nedir? Sadece bloggerlar için değil. Sosyal medya, gazeteler, gündemi takip için olmazsa olmaz internet. 3  ay boyunca deniz, güneş olsa da sabah illa mailler kontrol edilip, gazeteler okunacak yoksa sıkıntıdan patlar, meraktan çatlarım.
Her tatilimiz gibi pırlıyı pırtıyı toplayıp yola çıktık. 
Gereksiz ne varsa bavula koymak genlerimde var sanıyorum. Evi taşıdık resmen. 
Arabada bir şenlik havası, tatile gidiliyor.
Evimize yerleştik ohh her şey tamam benim aklım internette. Hemen bir turkcell bayisine vınn almaya. Bu kadar rahatlık olamaz usb boyutunda modem ve  3g bağlantı. Aldıktan 1  gün sonra hemen bağlandım internete, evimiz alt kat olmasına rağmen hiç bağlantı problemi yaşamadım. Laptopa tak kurulumu yap şifreni gir ve hoppp internete bağlan. 
Ben aylık olarak internet yükledim. Haftalık olarak da yükleyebilirsiniz.  Hani evde zaten internet var ne işime yarayacak dedim başta ama kesinlikle çok işime yaradı. Dışarı çıktığımda Laptop hep yanımda internet de yanımda.  Şimdi yeni bir kampanya varmış incelemek isterseniz http://www.turkcell.com.tr/cihazlar tıklayabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Bu tür durumlarda çok iyi oluyor da bize yetmiyor, avea aldık bir de bir yavaş bir yavaş deli oluyorum.

    YanıtlaSil
  2. ben turkcell vınn dan hic mi hic memnun değilim eşimin memlekete gittikmi oradan nete bile giremiyoruz telefonla konuşuyoruz gayet normal turkcell ile ama vınn hiç çekmiyor ki birtek eşimin memlekette de değil bircok yerde sorun yaşıyorum vınn ile

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.