Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Ocak 2014 Cuma

Kış Mevsimi! Mim#3


Bu mimi okurken çok hoşuma gitti hemen yapmak istedim.
Hiçbir şeyden eksik kalma emi sen :))


KIŞ DEYİNCE AKLINA NE GELİYOR?
Kardan adam 

FAVORİ KIŞ AKSESUARLARIN NELERDİR?
Atkılar vazgeçilmezim



KAHVE Mİ? ÇAY MI? SALEP Mİ?
Salep



FAVORİ KIŞ MUMUM?
 kokulu  mum almam, yakmam, sevmem.


RUJ MU? EYELINER MI?
Ruj ♥

EN SEVDİĞİN KIRMIZI RUJ? 
Mac ruby roo almak istiyorum. Alırsam favorim olacak.


EN SON ALDIĞIM KAZAK?
15 gün önce kapalı çarşıda bir mağazadan aldığım kazak.

ÇOCUKLUĞUNDAN BİR ANINI BİZİMLE PAYLAŞ
Tarihi tam hatırlamıyorum ama 2002 olabilir. O sene elektrikleri geceleri 2-3 saat kesiyorlardı sanıyorum kablolar değişiyordu. Elektrik gidince annem, babam ve ben battaniyelerimizi alır hepimiz bir köşeye kıvrılır muhabbet ederdik. 4-5 gün boyunca geceleri süren bu olayı hiç unutmuyorum. 


FAVORİ KIŞ OJEN?
Bordo renkler favorim. Fakat pek oje sürmüyorum ama almaya devam ediyorum! 
Bu nasıl bir çelişki yarabbi :)

KISA BOT MU? UZUN BOT MU?
Kısa bot


FAVORİ KIŞ PARFÜMÜN?
Avon little black dress


FAVORİ KIŞ MAKYAJ ÜRÜNÜN?
Fontöten


FAVORİ KIŞ CİLT BAKIM ÜRÜNÜN?
Nemlendirici kremler.
Cildim o kadar kuru ki pul pul dökülüyor :(


KIŞ MI YAZ MI?
Kış ♥



Bende bu mimi Harikalar dünyasına, Benim tatlı hikayeme, Ece İnce'ye,  ve cevaplamak isteyen herkese gönderiyorum.

2 yorum:

  1. Aycancım çok teşekkür ederim içimden geldiği gibi cevapladım. Sevgiler. Haftaya yoğun olabilirim pek blogumla ilgilenemeye bilirim görüşemezsek merak etme kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
  2. http://benimtatlihikayem.blogspot.com/2014/01/ks-mimim.html
    Ben de yazdım :) Tekrar teşekkür ederim, çok keyifli oldu cevaplaması :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.