Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Ocak 2014 Cuma

"Nyx pb24 Red" Allık İncelemesi


Merhaba!
Çok dertliyim çokkkkk :( Hani verdiğim sözler? Hani yazılar? Hani blog fırtınası? Nerede?
Yalan oldu hepsi.
Bir yandan çekiliş devam ediyor, yorumlara yetişmeye çalışıyorum, katılanları listeye ekliyorum. 
 (Unutmadan 1 Şubat Cuma son katılım tarihi.)
Diğer yandan bel ağrısından ölüyorum.
Neyse geçelim yazımıza :)

İnsanlık tarihinin başlangıç aşamasında aldığım, ama bir türlü yazamadığım Nyx allığını inceleyelim.
Kırmızı allığım yoktu. Pinterest de gezinirken mac scarlet'e alternatif olarak gösterilen nyx red'i  gördüm.
Malum mac fiyatları tavan. Hadi alayım dedim sanki kırmızı allığım olmasa dünya duracak.

Nyx Red allık
Flaşsız çekim

Mat, ışıltısız, pigmentli, tozutmayan doğru fırça ile uygulandığında doğal duran bir allık.
Beğenmediğim yönü ise ambalajı, plastikten dandik bir şey. Aynası falan yok.
Ürün 4 gr. 
Hayvanlar üzerinde test edilmemiş.
Fiyatı 32 tl. Aldığıma pişman değilim seviyorum, kullanıyorum ama bu parayı hak etmiyor.


Nyx Red allık
Flaşlı çekim.

Flaşlı fotoğraf sizi yanıltmasın. Yanakta mat duruyor.
Kalıcılığı ise idare eder 2 saat uçmadan kalıyor.




Nyx Red allık
Ambalajı bu şekilde :)

Nyx markasını merak ediyordum, merakımı giderdim. 
Bir daha bu markanın allıklarını alacağımı sanmıyorum.


Nyx markası artık Douglas mağazası satmıyormuş. 
Lila shop sitesinden alabilir, yurt dışı sitelerinden getirtebilirsiniz. (gümrüğe takılma riski var tabii)
Ben Beauty Bar mağazasından almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.