Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Ocak 2014 Salı

Amazon Alışverişim

Merhaba!
İnternete ne zaman girsem ilk işim tüm alışveriş sitelerini dolaşmak ve kozmetik indirimlerine bakmak, incelemek oluyor.
Tüm kozmetik bloglarında fırtına gibi esen Real Techniques çılgınlığı beni de sardı ve 2013 Eylül gibi sanıyorum travel-essential setini gitti gidiyor'dan aldım fiyatı çok uçuktu kazıklandım biliyorum ama dayanamadım aldım bazen böyle salaklıklar yapıyorum. Olsun napalım arada olur değil mi?
Neyse diğer setlerini de deli gibi almak istediğim için araştır araştır sonunda feelunique sitesinden almaya karar verdim ama bir türlü elim gitmedi 50 kere falan sepete atıp sildiğimi hatırlıyorum, sonra Kozmela'da satıldığını gördüm hatta 27 Aralık indirimini bekliyordum ama o arada olanlar oldu ve ağabeyimin gazıyla Amazondan aldım. 
Yabancı bir siteden alışveriş gözümü korkutsa da fiyat olarak bana daha uygun geldi.
Kargo pahalı tabii tek bir set yada fırça alınca  ekonomik olmuyor. Toplu alışveriş daha mantıklı.
Ama mantık alışveriş siteleri ile aynı, netten de araştırınca ne olursa olsun dedim ve aldım.
Bu kıt ingilizceyle neyine lazım amazon demi? ama merak :)

Nasıl mı aldım?

amazon alışverişi

amazon alışverişi

çıkan sonuçlardan Ships from and sold by Amazon.com " yazması önemliymiş.
Yani Amazon satıyor ve teslimat amazon tarafından yapılıyor.
Neyse öyle yazan ürünlerden almak istediklerimi sepete attım.
35$ ve üzeri kargo bedava diyor ama Amerika için geçerli yani uluslararası kargo için geçerli değil.

               Sepete attığım ürünlerin fiyatını kargo ücretini hesaplattım. 



Sonra ödemeyi yaptım ve aldım. 
5 gün sonra kargoya verildiğinde mail geldi iparcel diye bir yerden amazon uluslararası taşımacılığı bu şirket üzerinden yapıyor, ve TC kimli numaranızı istiyor gümrük işlemleri için. Gönderilen mail de linke tıklayıp Tc kimlik numaramı girdim.
Hesabınıza girdiğinizde your orders bölümünden "track package" tıkladığınızda kargoyu takip edebilirsiniz.
i-parcel sitesinden de  "tracing ıd" numarınızı girerek bakabilirsiniz.
Gümrükte kalacak mı? gelecek mi? diye içim içimi yedi şükür olmadı bişi sağ salim ulaştılar bana.

Hangi fırçalarım aldığıma gelince;

Real Technicques fırça,

Real Technicques fırça,

Starter set  $ 15.62
Core collection   $ 16.40
Expert face brush  $ 8.29
Stippling brush   $ 8.41




mutlu son :))

23 Aralık'da vermiştim siparişi
Yurtiçi kargo ile 6 Ocak'da elime ulaştı.

Bu post'un bana çok yardımı oldu. Daha ayrıntılı şekilde açıklamış.

Hepsinin fiyatı  $ 63.89 
Kargo $ 15.17

dolar düşmüş :(( benim aldığımda daha yüksekmiş. 142 tl tuttu.
Kargo 33tl   4 parça aldım 33/4   8.25 tl fazla ödemiş oldum.
Mac'den falan almaya kalksam bir fırça 100 tl zaten. 

Benim kargo sorunsuz ulaştı ama siz alırsınız takılır, gelmez mail ile haberleşmek falan gerekli olur.
O nedenle ingilizce bilen biri lazım. Hani bana sorarsanız cvp veremem üzülürüm haberiniz ola  :)

5 yorum:

  1. helal olsun :D bir ben cesaret edemedim şu işe yaa :(( güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederim. annem bu durumdan pek memnun değil "birde amazon çıktı başımıza" deyip duruyor :)

      Sil
  2. Bnde istiyorum gunlerdir bakiyorum hatfa uc set fiyati var indirimli onu lalmak istiyorum ama olurda gumruge takilirsa paramiz yaniyomu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şans işi cnm ya... eğer gümrüğe takılırsa para iadesi yapılıyormuş ama araştır sen yine. iyi ingilizce bilmek gerek iletişim için

      Sil
  3. Peki orjinalliginden ne kadar eminsiniz? Yani amazon da bike sahte satanlar var.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.