Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Ocak 2014 Cuma

İzlemelere Doyamadığım 10 Türk Filmi ♥

Merhaba!
Geçen hafta gelen giden misafirden ne yazı yazabildim , ne de bloglara bakabildim.
Üstüne üstlük dangalak bilgisayar bozulmasın mı? Bozulsun da tam olsun :( 
Neyse bilgisayar oldu, misafirler gitti biraz içerik üretelim, yazalım :)
Bu sene show tv, star tv gibi ana akım medya türk filmlerini gündüz kuşağında, gece kuşağında maşallah yayınlanıp durdular.
Gerçi  bazen migren ağrılarına sebep olsa da (bip ve buzlama olayı) izlemeye devam. 
Çok uzatııııım hemen kısa kesiyorum. 

Benim için İzlemelere doyamadığım 10 türk filmi şöyle;


eşkıya
1- Eşkıya 
90'lar sinemasını şaha kaldıran, türk sinemasını 90'larda yoktan var eden başyapıt.


hababam sınıfı
2-  Hababam sınıfı tüm bölümler. 
Rıfat Ilgaz'ın unutulmaz eseri aslında eğitime eleştiri getiren kitabın sinemaya aktarılınca  zibilyon kez izlenmesi ironik bir durum (aynı tas, aynı hamam. örnek: dershaneler konusu )



Selvi Boylum Al yazmalım.
3-Selvi Boylum Al yazmalım.
Kırgız yazar Cengiz Aytmatov bu eserinin sinemaya aktarıldığını biliyordur ama bu kadar sevildiğini biliyor mudur? Muhteşem, bana göre filmin en iyi oyuncusu Ahmet Mekin yüzüne baktığımda arada kalmayı, sevgiyi, merhameti gördüğüm nadir oyunculardan.  
Sevgi neydi? Sevgi emekti. 
Zaten bu cümle beni bitiriyor.


züğürt ağa
4-Züğürt Ağa
  feodal sistemin çöküşünü ,  anlatan film de göç eden ağa da olsa, paşa da olsa durum bu deniliyor. Sisteme ayak uydurman için uyanık, açıkgöz, ikiyüzlü olacaksın ki aç kalmayacaksın he babam :) 



Neşeli günler, Bizim aile
5- Neşeli günler, Bizim aile
Bu kadro ve filmleri unutulmazlar arasında.


Issız Adam
6- Issız Adam
Çağan Irmak çok sevdiğim bir yönetmen. Bu filmi ilk izlediğimde saçma bulmuş 'bu ne ya' demiştim.
Fakat yaş ilerleyip tekrar seyredince, yaşanan kalp kırıklıkları son sahnede beher beher ağlamama neden olmuştu.



Çiçek Abbas
7- Çiçek Abbas
Sinan Çetin'in yaptığı en iyi iş. 


Tosun Paşa
8- Tosun Paşa
Seferoğulları ve Tellioğulları'nın çekişmesini gülmekten yanaklarınız acıyacak ve buruşup botoks yaptıracaksınız:) Sanki izlemeyen kalmış gibi :)



 Zeynep Değirmencioğlu
9- Zeynep Değirmencioğlu'nun tüm filmleri ♥
Annem ve ben bayılıyoruz hangisi olursa olsun.

10- offff düşün düşün bulamadım annem de uyudu sizce 10 numara ne olsun?
Yorumlarınızı bekliyorum.


 Ben ilk 10 yaptıysam da  hepsini izliyorum. 
Hele zengin kız fakir oğlan hikayelerine bayılıyorum :)
Konular her ne kadar aynı olsa da ben o döneme ait makyajları, kıyafetleri, evleri ve dili inceleyip vayyy demekten kendimi alamıyorum. Sanki başka evrende çekilmiş gibi 70'ler ve 60'lar.

Aklıma gelmeyen bir dolu film vardır. Gelenleri yazdım.
 Pek mim gibi olmadı ama yazmak isteyen varsa herkes yazsın eğlenceli bir konu.
Okumak da zevkli, yazan arkadaşlarım haber edin merak ederim.
Şimdilik bu kadar.

♥ Sevgiler ♥

11 yorum:

  1. Ben de bayılırım eski ve bazı yeni Türk filmlerine..
    10 numara bence Beynelmilel, zira 6 kere izledim, yine izleyebilirim:)
    Bu arada evet eğlenceli bir konu bu, bir ara ben de yazayım top-10 Türk filmlerini, iyi hatırlattınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel filmdi :) meral ettim bekliyorum yazınızı :))

      Sil
  2. Merhaba :)
    Ben de bugün en sevdiğim 4 romantik filmi yayınlamıştım, tesadüfe bakın :)
    10.su benim için "Aşk Tesadüfleri Sever", kesinlikle bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) akşam aklıma geldi instagramda idil hanımla konuşurken :)) romantik filmleri pek sevmiyorum :(( yani çok nadir izliyorum ama aşk tesadüfleri sever güzeldi :)

      Sil
  3. Aklıma ilk gelen Muhsin Bey ile Sarı Mercedes filmleri geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhsin bey filmini hiç seyretmedim biliyor musun? denk gelmedi

      Sil
  4. Bir de Mommo Kızkardeşim var, ne zaman izlesem ağlarım. İzlemeyenler kesinlikle izlemeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlemedim ama yazdım kenara izleyeceğim. teşekkürler ♥

      Sil
  5. canım seçimlerin 10 üzerinden 10 bence!! en kısa zamanda ben de yazacağım..
    sevgiler canımcım :))

    YanıtlaSil
  6. Hepsi izlediğim filmler her birin tadı ve duygusu ayrı doğrusu :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.