Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Ocak 2014 Pazartesi

Bağlama Büyüsü (bir bakıma :))

Merhaba!
Başlığı okuyan büyük bir hayal kırıklığı yaşayacak. 
Her ne kadar ben büyülere inansam da bağlama büyüsü tarifi yok bu yazıda :)
Kendini şımartma, güzellik ve bakım büyüsü olabilir ama :)
Malum siyah noktalar büyük problem ne yapsam ne etsem tam olarak kurtulamıyorum. 
Cildi temiz tutmak en önemli uygulama ama olmuyor. 
Maşallah benimkiler krallıklarını ilan etmeye karar verip isyan çıkarıyorlar cildimde :( 
Peki ben ne yapıyorum? Çok basit, ayda 1-2 kez vereceğim tarifi uyguluyorum herkes biliyordur ama ben yine de paylaşmak istedim.


bağlama büyüsü

1 tutam papatya
1 tutam melisa
1 tutam kuru nane
1 tutam ıhlamur

siyah nokta temizlemek için buhar banyosu
Hepsini bir tencereye koyup kaynatıyoruz. Fokur fokur kaynasın.
Yüzümüzü kaynayan suyun buharına makul uzaklıkta  tutuyoruz . 
Dikkat edin! Haşlanmayın!
Başınızın üzerine havlu veya ince bir battaniye örtüp beklerseniz suyun buharından daha fazla yararlanırsınız.
15 dk kadar bu şekilde bekleyip siyah nokta temizleme bantlarından yapıştırıyoruz. 
Yapıştırdığınız bantı da 10-15 dk sonra çıkarıyoruz.
Missss gibi oluyoruz :)

Sevgiliniz yada eşiniz sizi ışıl ışıl bir ciltle görünce yanağınızdan bir makas alıp sizi öpücüklere boğuyor.
Alın size bağlama büyüsü ♥

Ben sıkmıyorum yüzümü çünkü çok kabarıyor, parça parça oluyor. 
Temizleme bantları çok işime yarıyor. Nivea'nın vardı bitti. Watsons markasının aldım daha kullanmadım. Bakalım nasıl yazarım kullanınca.

12 yorum:

  1. Bu yazdığım bağlama büyüsünden daha çok işime yarar :)) İlk fırsatta deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demi ama :)) dene bakalım sonuçları bekliyorum :)

      Sil
  2. Süper bir büyüymüş:)) en kısa zamanda yapacağım. Siyah noktalarla benimde başım dertte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yap yap :)) tertemiz ohhh eğer papatya melisa falan yoksa sadece nane ile de yapabilirsin yazmayı unutmuşum :)

      Sil
    2. Aycancım dün akşam eşim maça gitmişti. Aklıma senin büyü geldi nane ile ıhlamur vardı evde hemen yaptım. Eşim gelince yüzüm nasıl dedim çok güzel dedi ben sana büyü yaptım dedim anlamadı tabii senin yazıyı anlattım. Vallahi ne kurnazsınız dedi. Biz böyle büyü yaparız işte dedim.

      Sil
    3. hay allah çok güldüm cnm ya :))) harikasın valla:)) işine yaradımı nasıl oldu cildin? bakım büyüsü bu bakımmm :)) hep erkekler kurnaz olmayacak ya dimi ama :)

      Sil
    4. Vallahi yaradı Aycancım çok iyi geldi cildime çok teşekkürler canım...

      Sil
  3. bu tarifi denemedim hiç, öyle çok sorunum yok 2 ayda bir bant kullanıyorum ama buhar banyosu her daim güzelleştirir :) ayrıca watsons tan almıştım bantları ama niveanınkiler kadar güzel değil açıkcası...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akşam kullandım watsons'ın bantını hiç beğenmedim ::( çok kötü kokuyor ve nivea gibi sonuç alamadım

      Sil
    2. ben de bu sabah kullandım mındar olmasın bitsin diye:)

      Sil
  4. :)) valla bu mundar etmeme olayı bende de var :) genlerimize işlemiş :)

    YanıtlaSil
  5. valla adını okuyunca dedim noluyor? bende yapayım ama en çok eşimde oluyor siyah nokta. Bizde senin daha önceki yazına istinaden niveanınbantlarını aldık gerçekten güzel sonuç alınıyor. Teşekkürler

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.