Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Ocak 2014 Cuma

'NYX Far Bazı' İncelemesi


Merhaba!
Kasım ayında aldığım Nyx far bazını yeteri kadar kullandığımı düşünüyorum.
Gelelim yorumlara.

Öncelikle Far bazı ne işe yarar?
1- Farın göz kapağında kalıcılığını arttırır
2- Farın rengini belirginleştirir.
3- Farın göz kapağında çizgi çizgi olan görünümü giderir.

Benim göz kapaklarım çok yağlı ve farlar hemen çizgilere doluyor göz makyajım uçup gidiyor.
Kozmetiğe merak saldığımdan beri ilk aldığım palet olan Urban Decay ile gelen far bazını kullanıyordum.
Ancak Sephora falan olmadığı için Bursa'da UD'yi özel günlerde kullanıyorum. Kıyamıyorum :)
Bende daha uygun fiyatlı bir far bazı aradım. Tüm bloglarda The balm'ın ürününü gördüm ama almak ne mümkün çünkü Gratis de yok bu şehirde. 
Bir mağazada nyx ürünlerini gördüm ertesi gün gittim yüklü bir alışveriş sonrası far bazını da sepete attım. 


Öncelikle ürünün ambalajını sevmedim ben likit ve tüpte olan far bazlarını daha çok seviyorum kullanım açısından kolay ve daha hijyenik. 
Aldık bir kere kullanacağız ne yapalım:)


Bende ki 01 white ancak renk seçeneği var. light, medium, dark tonları var.
Sağ olsun satış danışmanı bunu alın diğerleriyle koyu renk makyaj olmaz deyince bunu aldım.
Bu konuda pek bir fikrim yok, yorumlarınızı bekliyorum.

İçeriği bu şekilde.
Hayvanlar üzerinde test edilmemiş.
 ürün7 gr.


The Balm'ın Balm jovi paletinden yaptığım karşılaştırma.


Fark var tabii bazlı daha canlı ve koyu oluyor farlar ama kalıcılığı berbat.



Saat 13.00 de yaptığım makyajın akşam 18.00 de çekilmiş hali.
ne far kalmış ne bişi, çizgilere doluşmuş berbat bir görüntü.
Urban Decay kullandığımda kaç saat kalırsa kalsın göz makyajım aynı kalıyor.

Fiyatı da öyle ucuz değil hani 27.95 tl. 
Geçen günlerde Özdilek'de Essence markasını gördüm ve far bazını aldım nyx den daha başarılı.

Benim deneyimlerim bu şekilde sizin kullandığınız far bazı hangisi?



1 yorum:

  1. parana yazık olmuş Canım,almayı düşünuyordum ben de,indirimde gormüştum blanc2noir.com da.teşekkür ederim gerçekten.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.