Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Ocak 2014 Pazartesi

56.Grammy Ödül Töreni ve Kazananlar


Grammy misin? nesin? Her sene uykusuz bırakıyon bizi meraktan çatlatıyon.
Sanırım Oscar'dan  sonra en sevdiğim tören Grammy. 
Yeni grupları, şarkıları, sanatçıları  keşfetmeyi, canlı performansları izlemeyi çok seviyorum.

Törenden kısa notlar;
Beyonce açılışı yaptı ve muhteşemdi. Evliyim, mutluyum ohhh çatlayın performansı :)


Lorde, canlı mı söyledi, playback mi yaptı anlamadım. O kadar iyi yani. Makyajı berbat olmuş, kız 17 yaşında yahu o dudaklar ne? Unutmadan bu kız tribal enfeksiyona yakalanmış, yılın şarkısı ödülünü hak etmiyordu. Yazık Bruno Mars'a :(


Katy Perry seviyorum seni pop olayında favorimsin .


Taylor Swift allahım piyano başında napıyon gızzzzzz, saçlarını dağıtırsın, mal mal bakarsın. Hiç sevmiyorum bu hatunu.


Pink kızım şarkıların tutmazsa Cirque de Soleil'de işin hazır bekliyo. Alıştık uçmana bütün konserlerinde akrobasi yapıyorsun azıcık değişik bişi yapaydın. Olsun ya seviyorum ben bu kadını.

Imagine Dragons ve Kendrick Lamar, bence gecenin performansı, muhteşemlerdi. 



Steve Wonder ve Duft punk çalsın ben sabaha kadar içip onları dinlesem nolurrduuuu :)



Metallica dinleyicisi değilim ama güzel performanstı.


Madonna söyledi millet toplu nikah kıydı gı :) 34 çift evlendi ohhh bedavaya getirdiler nikahı :)

Bu yıl içim biraz buruk kaldı Adele, Rihanna, Lady Gaga yoktu :(( Gözlerim aradı valla, siz olmadan ödül töreni olmuyor bebeler :) Seneye bekleriz ♥

Cnnturk'ü kutlarım berbat bir yayındı ses kesildi, çeviri yapan sürekli mikrofona hohhlayıp yayının içine etti. Yeni çevirmen geldi onunda kafa gitti sürekli geç kalıyordu yayına yuhhh yani yayını bile doğru düzgün veremiyoruz. Nerede kaldı müzik ödülü dağıtmak :((

İşte böyle bir Grammy daha bitti ,bende bittim.
Yorumlarınızı bekliyorum. 
♥Sevgiler♥

Adaylar ve kazananlar


Grammy kazananlar
Yılın Kaydı


2014 grammy kazananlar
Yılın Albümü
The Blessed Unrest - Sara Bareilles
Random Access Memories- Daft Punk -------->kazanan
Good Kid, M.A.A.D City - Kendrick Lamar
The Heist - Macklemore & Ryan Lewis
Red -Taylor Swift


2014 kazananlar grammy
Yılın Şarkısı
Royals  --------> kazanan

En İyi  Pop Vocal Albüm
Lana del Ray- Paradise
Lorde- Pure Heroine
Bruno Mars -Unorthodox Jukebox ---------> kazanan
Robin Thicke - Blurred Lines
Justin Timberlake - The 20/20 Experience - The Complete Experience


Yılın Yeni Şarkıcısı
James Blake
Kendrick Lamar
Macklemore& Ryan Lewis  --------> kazanan
Kacey Musgraves
Ed Sheeran


En İyi Pop Solo Performas
Royals - Lorde -----------> kazanan


En iyi pop düet, Grup Performans



4 yorum:

  1. vallaha helal olsun, o saate kadar oturup beklemişsin :) Gıpta ediyorum yapabilene, ben bi oscar bi emmy denedim, ikisinde de sızıp kalmışım zaar :)

    YanıtlaSil
  2. uykusuz her gece :)) çok uzundu ya bir ara daldım yani ama sabır ettim bitirdim.

    YanıtlaSil
  3. Taylor Swift'i sevmemek kezbanlık belirtisidir. Olmamış.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.