Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Ocak 2014 Perşembe

Avon Rujları


Merhaba!
Avon'un rujlarını uzun zamandır kullanıyorum. 
Renk seçeneğinin zenginliği ve fiyatlarının uygunluğu tercih sebeplerim.
Alıp denemek isteyenler için renkleri görmeleri açısından faydalı bir post olacak.
Ne zamandır fotoğraflarını çekip yayımlamak istiyordum. Kısmet yeni yılaymış :)
Gerçi  biraz geç kaldım çünkü yeni bir seri çıkmak üzere.
 Neyse bol fotoğraflı bir post olacak, hadi bakalım renkleri nasılmış.


avon rujları


ultra rich color perfect red
ultra rich color perfect red 

ultra color rich mega really rosy
ultra color rich mega really rosy

ultra color rouge luxury
ultra color rouge luxury

ultra color country rose
ultra color country rose

 avon ultra color golden berry
ultra color golden berry

 avon ultra color  fuchsia fever
ultra color  fuchsia fever

avon ultra color sun coral
avon ultra color sun coral

avon perfect kiss pucker
avon perfect kiss pucker

avon perfect kiss kiss me pink
avon perfect kiss kiss me pink

avon perfect kiss mauve allure
avon perfect kiss mauve allure

avon perfect kiss coral connetion
avon perfect kiss coral connetion

avon perfect kiss peach peck
avon perfect kiss peach peck


anew youth awakening
anew youth awakening 


avon rujları

avon rujları



Umarım faydalı olmuştur.
Takipte kalın :))



6 yorum:

  1. Bende bir tek mat ruj sürebiliyorum diğerleri yakışmıyor. Peach pek e bayıldım alıp denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  2. Bende avonun rujlarını kullanıyorum ve memnunum hepsi çok güzel....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni seviyorum cnm benim teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Country Rose ve Golden Berry çok güzel görünüyorlar, sipariş edicem !

    Zaten Avon'un rujlarını çok beğenerek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. perfect red gercektende çok yakışmış :)

    yepyeni alışveriş yazılarımı kaçırmayıın sizde takip ederseniz sevinirim http://shoppingwithbukyo.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.