Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Mayıs 2015 Çarşamba

Kaşlar Keman Çal Çal Oyna

Merhaba!
Bugün Hıdırellez ne eğlenceler yapıyorsunuz? Dün akşam gül ağacının dibine cüzdanınızı koydunuz mu? 
Biz koyduk çok şükür, sabah bir kalktık kova dolusu altın bulduk :) 
Bir kova altını bulunca paramı dünyanın en gereksiz ürününü alarak kendimi ödüllendirdim.
Aferim bana :)
Aslında bu bir hayal kırıklığı hikayesi! 
Aşk, nefret, ihtiras bu yazıda! Koş vatandaş koş!
nyx kaş serumu
Geçen yıl aldığım kaş serumunu yazmak bugüne kısmetmiş, keşke almasaymışım da
kısmet olmasaymış. İlk aldığımda bir heyecan bir heyecan ben de, hemen fotoğraflar
çekmişim (bknz: üst foto. ) Nyx ürünleri satan mağazaya koştur koştur gidip güzelce 
kazıklandığımı yazdım diye biliyorum, tekrar tekrar yazıp kredi kartı ekstresinin
nasıl yaktığımı hatırlayıp iyice sinirlenmek istemiyorum. Bak yine aklıma geldi !!!
Neyse, boş verin benim saçmalıklarımı. Bu serum sözüm ona kaşları gürleştiriyor.
Mağazada satış görevlisinin tavsiyesiyle aldım, suç tamamen ben de, hiç araştırmadan
gaza gelip 100 tl para sayıp bir  işe yaramayan bu serumu kullandım.
Düzenli kullandım mı? Evet kullandım. Sonuç?
nyx kaş serumu
Şöyle açıklamaya yapayım; fotoğrafta görüldüğü üzere kaşlarımın bazı bölümleri yok.
Özellikle sağ kaşım.
Bu duruma kızlar ve kuaförler daha açıklayıcı bir terimle "kaş küsmesi" diyorlar.
Benim kaşlarım resmen benimle ölümlük küs :( 
Uzun zamandır böyle, bu kadar siyah kaş size küsünce haliyle görüntü çok kötü oluyor.
Bir kaşım üstte, diğeri altta görünüyor, yüzümün olmayan simetrisi bozuluyor.
İki kıçı kırık tüyün ettiği işe bak sen!
Bir ümit kullandığım Nyx kaş serumu bu duruma hiçbir faydası olmadı.
Kaşlarım gür zaten, sadece eksiği var. Kaş çıkaran bir ürün değil, boşluk doldurmuyor.
O nedenle gürleştirdi mi, gürleştirmedi ben de hiç belli olmadı.
Eksik yerlerde dolmadığına göre resmen boşuna aldığım bir ürün oldu.
Az para da değil hani 7ml. ürüne 100 tl para vermek! Yemin ediyorum ben geri zekalıyım.

nyx kaş serumu
İnternette fotoğraflara bakıyorum oooo nasıl işe yaramış, nasıl işe yaramış.
Tamam! Belki çok zayıf kaşlarda az da olsa işe yarıyordur ama n'olur ya bu
parayı bu ürüne vermeye değer mi? Alın badem yağını, zeytinyağını, sarımsağı
sürün kaşınıza aynı etkiyi zaten görürsünüz. Ama önce benim gibi paranızı sokağa
atmalısınız ki bunu idrak edesiniz :) Çok şükür beyinsizliğimle yaptığım bu alışveriş
hikayesi sadece bu ürünle oldu ve o günden sonra araştırmadan ürün almamaya
çalışıyorum. Şimdi ne oldu peki? 

nyx kaş serumu
Bakın, bakın bakın iyice bakın, salaklığıma doymadığım bir fotoğraf daha.
Ürün bitince içini güzelce yıkadım ve kağıttan külahla badem yağı ile doldurdum.
Zor oldu içine dökmek ama başardım. 
Düzenli kullanıyorum, hatta bu sefer öncesi sonrası yaparım diye fotoğraflar da çektim.
Bakalım göreceğiz. (görelim lütfen, umudum badem yağı:)

Hepinize iyi günler diler, yazıyı okuyanlardan yorumlar beklerim!

 Takipte kalın!



12 yorum:

  1. arada yanıldığımız ürünler olabiliyor maalesef. ama öyle içten anlatmışsın ki çokta güldüm canım:)
    inşallah badem yağı işe yarar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef :( teşekkürler , inşallah canım

      Sil
  2. ayy beni güldürdün allahta seni güldürsün :)amman canım yaa üzüldüğün bu olsun allah başka dert keder vermesin bize :) hem bizde senin sayende öğrenmiş olduk değil mi büyük bir iyilik yaptın bence bayanlara badem yağına devam canım faydalı olduğunu çok duydm birde kirpik diplerine dolgunlaşması için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla doğru dedim tek derdimiz kaşımız olsun :) Kirpiklere de başlayacağım bakalım :)

      Sil
  3. Merhaba, bende son zamanlarda kaşlarımda küsme sorunu yaşıyorum (kuaför yüzünden) :( Kaş ustarası ile çıkmayan, küsen yerlerde gürleşme, yeni kılların çıkması gibi sonuçlar alınabiliyormuş belki duymuşsunuzdur,ben denemek istiyorum. İsterseniz siz de bir araştırın belki bir faydasını görürsünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç duymadım kaş usturasını, maalesef benim de kaşlarım yanlış alım yüzünden böyle oldu, şimdi ki kaşçımdan çok memnunum ama kaş usturası olayını bildiğini sanmıyorum çünkü ne zaman gtisem "aycan n'olur sarımsak sür" diye yalvarıyor. Çok dertli kaşlarımdan, ama soracağım belki duymuştur.

      Sil
  4. Arada olabiliyor cnm oyle durumlar bende üzülüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, neyse ki kaş farları var, durumu kurtarıyoruz

      Sil
  5. Hint yagi da ise yariyor aslinda onu da deneyebilirsiniz 😉

    YanıtlaSil
  6. benimde kaşlarımla sorunum var mecitefendi kaş kirpik bakım yağını kullanıyorum bir süredir, sanki işe yaramaya başladı gibime geliyor bi denemeni öneririm :)
    bloğumda yazısını yazmıştım bakarsan sevinirim :)

    http://yasamdanbirkesit.blogspot.com.tr/2015/04/mecitefendi-kas-kirpik-bakim-yagi.html

    YanıtlaSil
  7. Kaşıma bu sıra bende takmış durumdayım aslında az falan değil ama o kadar kavisli ki beni çok sinirli gösteriyor bende şeklini değiştirmek istiyorum kaş usturası varmış onu yapınca rahatça kökler çıkıyormuş. En kısa zamanda bunu araştırıp uygulamayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  8. Kemanla ilgili benzetmeniz çok hoş :)) Keman Kursu İzmir

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.