Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Aralık 2015 Salı

#16bloggerla2016 Ankara Blog Etkinliği 1

Merhaba!
Yeni bir maceraya hazır mısınız?
Tabii ki hazırsınız, özlediniz siz beni, ben de sizleri özledim.
Haydi hemen başlayalım :)

Günlerden 19 Aralık 2015 soğuk bir Bursa sabahı, saatler 04:30, evet yanlış okumadınız 04:30 
sıcacık yatağımdan kalktım ve annemin yaptığı tostu yiyerek, mandalina suyunu içerek çağırdığımız
taksiye binerek yola çıktım. Nereye gittiğimi yazmadım değil mi?
Ankara'ya arkadaşlar, yolculuk başkente.
Ortaokul gezilerinden sonra Ankara'ya ilk gidişim, peki neden Ankara'ya gidiyorum?
Sevgili Neslihan ve Nazlı'nın organize ettiği blogger etkinliğine.
#16bloggerla2016  hashtag'i kullanarak instagram'dan paylaşımlara bakabilirsiniz.
Zira az sonra muhteşem fotolar gelecek.
Tüm açıklamaları yaptıysam ayrıntılara geçelim mi?

Ankara ve Bursa arası 5 saat, etkinlik 12.00'de, nasıl yetişirim derken otobüs biletimi
06.00'ya aldım, yolculuk benim için oldukça maceralı geçti.
Heyecandan gece hiç uyumadığım için otobüste uyurum dedim ama mümkün değil.
Nasıl karnım ağrıyor, belim falan kopuyor, neyse dedim 
"Aycan hiçbir güç bu etkinliği engelleyemez yola devam."  
Yolculuk öyle böyle devam ederken  host sürekli su, kahve, meyve suyu ikramları yaptı, ben de sanki hiç içmemiş gibi içtim durdum. Ulan karnın ağrıyor boş boğazlı ne içip duruyon, Eskişehir'e geldik terminalde durduk tam tuvalete gidicem bi baktım hemen haraket ediyor otobüs, haydaaa yandık dedim, çişim geldi patlıcam iki buçuk saat nasıl tutucam.Otobüs her hopladığında içimde bir şeyler koptu, bir ara altıma yapmayı ve ben rahatsızım kusura bakmayın demeyi de düşündüm ama o sıra bir mucize gerçekleşti.
Hemen yanda bir çocuk dedesiyle birlikte sürekli televizyonla oynuyor, dedesi de ona " bizim zamanımızda nerede böyle şeyler" diyerek eskiyi yad ediyor. Çocuk kalktı ve öne şoförün yanına gitti geldi, 10 dk. sonra ihtiyaç molası diye anons yapıldı. Bir zil takıp oynamadığım kaldı.
Buradan o kardeşime sesleniyorum, "sen çok yaşa koca yürekli çocuk" :))
Büyük adam olacak :) Otobüsün yarısı koştur koştur işemeye gittik. 
Yolculuk "gül döktüm yollarına" eşliğinde devam etti, ben o sıra makyajımı da yaptım, hepsini değil ama bir kısmını. Tüm meraklı bakışlar altında yüzüme sürekli bir şeyler sürdüm, host sanırım beni tanımadı,  şaşırdı "nereden çıktı bu yolcu" gibi bir bakışı vardı en son :) 
Sonunda Ankara'ya  etkiliğe ev sahipliği yapan JW Marriot otele ulaştım.
Kızların telaşından, heyecanından ne kadar özendiklerini ve uğraştıklarını ilk anda anladım.
Önce kendime çeki düzen verdim ve harika organizasyon başladı.

Şimdi bir ön izleme yaparak etkinlikten karelerle devam edelim!

16bloggerla2016 Ankara Blog Etkinliği
Etkinliğin mimarları Neslihan ve Nazlı . (solda Neslihan)
Neslihan ile arada konuşuyordum ama hiç yüz yüze tanışmadık, kısmet bugüneymiş.
Nazlı'yı da tanımıyordum orada tanıştık. 
Gerçekten çok samimi yazıyorum, zaten yukarıda ne kadar samimi olduğumu gördünüz.
O kadar naifler ki, heyecanlılar, telaşlılar, onların o halleri bizlere de geçti ve kısa süre içinde
kahkahalarla birlikte 2015'e damga vuran bir etkinlik oldu.
Kendilerine beni de davet ettikleri için teşekkür ediyorum ♥ 

16bloggerla2016 Ankara Blog Etkinliği
Etkinliğin ayrıntılarına bayıldım, masalar özenle hazırlanmış.
Kütükler masaya otantik bir hava katmış, şu sıralar sürekli masalarda görüyorum.
Nereden alabilirim dedim ve Jade Selection'dan temin edebileceğimi öğrendim :) 

16bloggerla2016 Ankara Blog Etkinliği
Bu payetli runnerlar ne kadar güzel duruyor, masaya şıklık katmış.
Pink Deco'dan hemen bakıcam fotoğraflarda çok güzel ışığı yansıtıyor.
instagram sayfalarında ne kadar güzel paylaşımlar var , bayıldım ♥

tuğba kuruyemiş
Gider gitmez karnımız acıktığı için hemen tazecik Tuğba kuruyemişleri afiyetle yedik.
Balıkçıoğlu galetalarıyla açlığımızı bastırdık :)

freshot.com.tr/freshot-bugday-cimi-suyu
Ayrıca etkinlikte çok ilginç bir içecek de keşfettik. Freshot buğday çimi suyu.
Evet yanlış okumadınız buğday çimi suyu, faydaları saymakla bitmez. 
Faydaları;
FRESHOT buğday çimi suyu; vücudun ihtiyaç duyduğu 20 çeşit vitamin, mineral, antioksidan ve 21 çeşit değerli amino asiti vücudun tanıdığı doğal formlarda, uygun oran ve miktarlarda içeriyor. Bunların yanı sıra; Brokoliden 7 kat fazla klorofil içeren FRESHOTKaraciğer yağları dahil tüm yağların vücutta işlenmesini ve yakılmasını sağlayan besin öğelerini içeriyor (Krom, B6 vitamini, Kolin, Arginin, Kreatin, Metionin).Kandaki hemoglobin miktarını arttırıyor, insan vücudunu daha oksijenize ve alkalize ediyor.Bağışıklık, kan dolaşım, sindirim ve boşaltım sistemlerini düzenliyor.Sinir sistemini ve zihinsel faaliyetleri düzenliyor.Kan yapımı için gerekli besin öğelerini sağlıyor. (Klorofil, Demir, Magnezyum, Folik Asit, Vitamin B1, B2 ve B12).Vücudun ilaç kalıntıları ve toksinlerden arındırılmasını sağlıyor. (Selenyum ve Klorofil sayesinde)Vücut ortamı antibakteriyel hale geliyor. (Klorofil sayesinde)Cilt, saç ve tırnak sağlığı için gerekli tüm besin öğelerini içeriyor. (E, B3, B9 vitaminleri, Çinko, Magnezyum, Manganez)Düşük kalorili diyet uygulamalarında veya çeşitli nedenlerle vücutta oluşan vitamin, mineral ve amino asit eksikliklerini kapatmaya yardımcı oluyor.Kas kütlesi yapımı için gerekli tüm amino asitleri ve mineralleri sağlıyor. (Krom, BCAA, EAA)Hamilelik sonrası gerekli olan tüm vitamin, mineral ve amino asitleri içeriyor. (Folik asit, Kalsiyum, Demir, Magnezyum, Çinko, Fosfor, B grubu vitaminleri, A vitamini vb.)Vücudun vitamin, mineral, amino asit eksiklerini kapatarak (özellikle yaşlılarda) dinçlik sağlıyor. Yorgunluk hissini gideriyor.Çocukların fiziksel ve zihinsel gelişimlerini destekleyen tüm besin öğelerini sağlıyor.  Bu bilgileri sitelerinden aldım ama sizler daha fazla ayrıntı ve sipariş için buraya tıklayabilirsiniz.  
Böyle güzel bir ortamda tabii ki fotoğraf ve paylaşım yapmak şart :)
Ne kadar zor ama en iyi kareyi yakalamak, ben çok aceleci olduğum için pek çok fotoğraf yamuk çıkmış. Tabii öyle olunca imdadıma tüm etkinlik boyunca en güzel kareleri yakalayan
Facebook sayfalarında çok güzel fotoğraflar var hele o düğün videolarına bayıldım ☻
Kocayı daha bulamadığıma göre iç geçirip bakmaya devam düğün fotolarına :) 

Kısmetlerimi açıcak foto, herkes pek beğenmiş, neredesiniz oğlan anaları bakın rabbim ne güzellik yaratmış :)) 
 Hani böyle de egoist görmedim, yuh diyorum kendime.

Mısır sevmeyen ben karamelli mısıra bayıldım.  Patlamış mısır Mrandmrspopcorn çok lezzetliydi.
Valla bir kutuyu yedim. Anneme patlamış mısır yedim dedim tepkisi;
"ben yapsam yemez zaten" oldu :)) 

Evimizde leblebi eksik olmaz annem bayılır, minik bir sandığa benzeyen şık tasarımıyla inanılmaz 
çıtırlığı ve tazeliğiyle Leb demeden leblebiyi anlayanlara Leb leblebi :)
Sarımsaklı, türk kahveli, cappicinolu ve çikolatalı çeşitleri var desem sanırım ne kadar bol çeşitli olduğunu anlatabilirim. 

Her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş, Treso tasarım şık peçeteleriyle masalara şıklık katmış.

Tabii ki dahaçok ayrıntı var, neler yazacağım neler!
Tüm ayrıntılar, etkinliğe dair kareler, dönüş maceram ile yine burada olucam.
Peki siz nerede olacaksınız? Ahh ahh kimbilir beni hangi bloglarla aldatıyor olacaksınız.
Tamam tamam diğer bloglarıda okuyun ama en çok beni beni Bihteri... ay ne diyorum,
beynim yandı :) Saat gecenin 03:30'u oldu annem sürekli yat artık diye uykusundan kalkıp beni azarlıyor, dayak yemenden ben kaçıyorum sevgili okuyucum.

Takipte kalmaya devam ☻
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair


14 yorum:

  1. Sarımsaklı leblebi mi? Sabah sabah canım istedi😁 Yalnız tüm yazı içerisinde takıldığım şey leblebi oldu iyi mi?
    Yazılarına bayılıyorum... Her otobüs yolcusunun mutlaka böyle bir anısı oluyor canım. Hiç yadırgamadım. Beni ne amcalar teyzeler kurtarmıştı😁😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) leblebiler çok güzel ama :) benim pek olmaz ama bu otobüs yolculuğu böyle geçti :)

      teşekkürler ♥

      Sil
  2. özenle hazırlanmış bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. valla o fotoya bayıldım yeni gördüm kaçırmışım :) herşey süper görünüyor gittiğine fazlasıyla değmişşşş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Gülşah'cım ♥ evet evet çok eğlenceli geçti

      Sil
  4. Çok güzel olmuş maşallah ben istanbul da yaşıyorsun sandım meğer bursa imiş :))) olsun. Inşallah mail attığım gibi birgün tanışırız. Fotoğraflara bayıldım. Çok güzel hepsi kendine iyi bak arada maillesmeye devam öpüyorum kocaman ♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  5. Harika bir etkinlik olmuş devam yazılarını bekliyorum sabırsızlıkla :)

    YanıtlaSil
  6. Çok şekersin canım benim umarım Denizli'ye deyolun düşer <3 Hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür eederim ♥ Umarım düşer :) size de hayırlı kandiller ♥

      Sil
  7. okurken koptum yaa beni hiç yanıltmadın neysen osun sana gülmek çooook yakışıyor Ayaklarına sağlıkkkk

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok güzel bir etkinlikti Aycan'cığım, tanıştığımıza çok memnun oldum. İnşallah bir gün bir yerde tekrar karşılaşırız.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.