Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Aralık 2015 Cuma

Gazoz Kapaklarından Ne Yapabiliriz?

Merhaba!
Yeni yıl geliyor, yeni fikirler foraaaa :)
Hoş fikri ben bulmadım ama yapması çok eğlenceli, çocuklarınızla, yeğenlerinizle
değerlendirebilirsiniz, zira Ceylin çok beğendi :)  Pinterest sağ olsun harika fikirler veriyor.
Ben sadece uyguladım. Bu arada pinterest hesabımı da takip edebilirsiniz.
Hemen nasıl yapıldığını anlatmaya çalışayım.

Gazoz Kapaklarından Ne Yapabiliriz?
Gerekli malzemeler;
Gazoz kapakları
Enamel ya da akrilik boya 
Boyanız yoksa beyaz oje de olur.
İnce uçlu kalemler
Makas
Yün ip
Düğme
Kurdele
Silikon tabancası

yeni yıl dekorasyon fikir
Enamel  boya ile gazoz kapaklarını boyadım, boyanız yoksa oje de iş görür.
Ancak oje ile boyarsanız kardan adamın yüzünü de oje ile çizin.
Bunun için kürdan kullanabilirsiniz.
Boyadıktan sonra in uçlu kalemlerle yüzünü çizdim.
yeni yıl süsü
Yüzünü ve düğmeleri kalemlerle çizdikten sonra kapakların arkasına kurdelaya yapıştırdım.
Silikon tabancası kullandım.
Kurdelanın üzerinde biraz boşluk yaptım ve öyle yapıştırdım.
yeni yıl süsü
Asma yeri oldu bu şekilde.

yeni yıl süsü
Yün ipleri de silikon tabancası ile yapıştırdım.
İpin üzerine düğme iliştirdim ve işlem tamam.

yeni yıl süsü
Ve şirin mi şirin kardan adamlarımız :)
Ben çok sevdim bu projeyi, sizler sevdiniz mi?
Beğendiniz mi?

İzlemek isteyenlere videoyu takdim edeyim


Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair

Fikir buradan alınmıştır.
https://www.pinterest.com/pin/552816922989542252/

8 yorum:

  1. Harikasın yine canım,emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. elinden hiçbir şey kurtulmuyor valla, çok beğendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) atıkları değerlendirme kurulu gibiyim :))

      Sil
  3. Çok beğendim kapakları biriktirince yapacağım inş :)) Eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok yaratıcı, tebrikler :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.