Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Aralık 2015 Çarşamba

Günün Makyajı #10

Merhaba!
Ne zaman içime sinen bir göz makyajı yapsam hemen 1001 (ne yazacağımı unuttum, teşekkürler
küçük mesanem) offf ne yazıcaktım yaee...
Tamam baştan başlıyorum, göz makyajını fotoğrafa yansıtmak çok zor, ne zaman
güzel ve tam rengi yakalarsam tüm sosyal medyada sadece gözümü paylaşmak istiyorum.
Haber kanalları yayına geçsin, tüm sitelerde gözlerim paylaşılsın istiyorum.
İstiyorum, ne yapabilirim :)

kolay göz makyajı
Wet'n Wild Comford Zone paletinden sol alt kahverengi ile yaptım bu makyajı.
Paletin inceleme yazısı için tık. 
Alt kirpik diplerime de aynı farı uyguladım.
Rimel; Benefit Roller Lash


kolay göz makyajı
Tek farla günü kurtardım, güzelde oldu hani ☻

Nasıl olmuş beğendiniz mi?
Bir beğenmeyin, hele beğenmeyin ☺


Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair

4 yorum:

  1. Beğendim vallahi beğendim ^.^ insanın gözünün resmini çekmesi çok zor. ama bak kurs ne güzel işe yaramış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol Siri'im ♥ Evet hakketten zor ama başardım :) kurs çok iyi gidiyor ama bitiyor artık :(

      Sil
  2. Tek farla yapılan makyajları çok seviyorum çok güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sevmeye başladım, genelde kendime koyu göz makyajlarını yakıştırmam ama bunu sevdim ♥

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.