Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Aralık 2015 Perşembe

#16bloggerla2016 Ankara Blog Etkinliği #2

Merhaba!
#16bloggerla2016 etkinliğinin ikinci postundan selamlar sevgili okurlar.
Bu yazımda sizlere etkinlikten kareler ve konuşmacılar hakkında bilgiler vereceğim.
Yokkk... olmuyor.... yapamıyorum... ciddi yazamıyorum :)
Hemen kendime geliyorum ve Aycan olarak yazmaya başlıyorum.

Etkinlikten karelerle devam edelim :)
 #16bloggerla2016 Ankara Blog Etkinliği
Herkes Neslihan ve Nazlı ile birlikte değişik pozlar vererek fotoğraf çekindi.
Benim aklıma son günlerin popüler filmi "star wars" geldi ama pek istediğimiz gibi olmadı pozumuz.
Biraz hayeller hayatlar  olmuş :) 

 #16bloggerla2016 Ankara Blog Etkinliği
Pelin Narin Tekinsoy'da bizlere eşlik etti, "para koçluğu" kavramını ilk defa duydum.
Pelin hanım bizlere paraya verilen değer, anlamlar ile ilgili bilgiler verdi.
Anam bizler paranın kölesi olmuşuz hee... valla kız para nedir Allah aşkına elinin kiri diyesim geldi birden :) Oldukça keyifli bir söyleşiydi. Pelin hanımın kitabının çekilişi yapıldı, 2 kişi kazandı.
Bilin bakalım 2 kişiden biri kim? Hadi bilin!  

 #16bloggerla2016 Ankara Blog Etkinliği
Ben kazandım ben, şansım açıldı galiba :) 
Okumak için sabırsızlanıyorum ♥

Ralila organik
Ralila organik'den Rahmi bey bizlere elma sirkesi ve oldukça ilgimizi yani ilginizi çekecek bir
üründen bahsetti. "Siyah üzüm çekirdek ekstratı" cildi yenilediğini ve yüzdeki kırışıklıklara iyi geldiğini, sabah akşam uygularsak kaz ayağında oluşan çizgilerde değişimin gözle görülür şeklide
azalacağını vaad eden bir ürün. Sevgili Anıl'ın elinde denedi Rahmi bey ve 10 dk. sonra soncu hepimiz gördük, yumuşacık ve pürüzsüz bir his. Yaşım gidiyor geç kalmadan kullanmalı :)
Sonuçları size de bildireceğim tabii ki :)

 #16bloggerla2016 Ankara Blog Etkinliği
Jw Marriot otel birbirinden güzel ikramlarda bulundu.

 #16bloggerla2016 Ankara Blog Etkinliği
Etkinliğin bir de sürprizi vardı, Mac Ankamall ekibi :)

Ekip içeri girer girmez salonda alkış kıyamet :)
Enerjileri ile günümüze neşe kattılar :) 
Mac kozmetik makyaj artisti Emre Turhal'a sorularımızı sorduk!

Sorularımız bittikten sonra instagram'da "mrsisbeceren" olarak paylaşımlar yapan Büşra İşbeceren'e
"smokey eyes" makyaj yapıldı.  

Mac Ankamall ekibine çok teşekkür ederiz ♥

Fotoğraf makinesi elimden hiç düşmese de bu makineyle video çekmek çok zor.
Kendime minik bir vlog kamerası almam gerek.
Bu konuda önerilere açığım.



Bir çoğunu tanıyorsunuz tabii ama ben yine de tanıtayım.
heyyy ben!

Takip ettiğim ama tanışmadığım tüm bloggerlarla tanışma fırsatı buldum.
Hepsine buradan sevgiler :)

Sizlere birazcık dönüş yolundan bahsedeyim, gelirken de yine bir tuvalet vakası yaşadım.
Host'a soruyorum nerede mola vericez "mola yok" "nasıl yani" dedim, Eskişehir'de falan durmayacak mısınız? Heee orada 15 dk. durucaz dedi, ulan madem  durcan neden mola yok diyon, ödüm bokuma karıştı, belden aşağıma inme indi. Neyse Eskişehir terminalde durduk koştur koştur tuvalet yolları,
arkadaşlar ben hayatımda öyle pis tuvalet görmedim, yazmışlar her yere "beleş" diye,
Kusura bakmayın ama bedava yazacağınıza paralı yapın ama temiz tutun, mecbur olmasam asla girmezdim. aygggg... İki buçuk saat sonra Bursa'daydım, saatler 23:30'u gösterirken annem
illa gelicem karşılıcam seni dedi, o saatte terminale geldi otobüsle, dönerken de taksiyle eve geldik.

Aslında yazmam gereken şey Eda (mamontenkaa) ile Ankara terminalinde yaşadıklarımız olmalıydı.
Ellerimizde kocaman bavulları çekerken, yerinden kalkmayan kocaman bir de poşet taşıdık, Allah'ım aklıma geldikçe kopuyorum ya, tüm kara yolları otobüs işletmeleri bize yardımcı olmak için yanımızdaydı. Çünkü ikimizde taşıyamıyorduk poşetleri ve oradan oraya koşturmaktan bel fıtığı olduk. Eda'cım benim taksi sponsorum da oldu sağ olsun ♥Buradan tekrar teşekkür ederim.

Ay okudunuz mu, beğendiniz mi kızzz... yazın emi yorumlarınızı gözünüz kör olmasın :)

Sponsorlarda başka yazıya kaldı :)

Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair


6 yorum:

  1. Ne güzel bir gün geçirmişsiniz yanınızda bende olmak isterdim açıkcası <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bol kahkahalı bir gün oldu :) belki birgün karşılaşırız :) sevgiler

      Sil
  2. Valla süper eğlendik. her kareye baktığımda o anı yeniden yaşıyorum.Tekrardan iyi geldin diyorum kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım :) elinize sağlık ♥ iyi ki gelmişim :)

      Sil
  3. Çok güzel bir buluşma olmuş, fotoğraflara bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, ben de fotoğraflara bayıldım ♥

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.