Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Aralık 2015 Perşembe

#16bloggerla2016 Sponsorlar 2

Merhaba!
Yılın son gününden selamlar.
Bir kaç gün sonra #16bloggerla2016 videom yayına girecek ama son postu da yayınlamak istedim.
Videom da etkinlik sponsorlarından gelen hediyeleri çektim.
Valla ilk hediye videom oldu nasıl oldu bilmiyorum.
İzleyince yorum yazın emi , benim güzeller güzeli okuyucularım, izleyicilerim :)
Çok güzel yağlarım :)

Gratis tüm bloggerlara yani listelerine giren "şanslı" bloggerlara bu seti yollamış.
Oldukça şık ve kullanışlı ürünler seçmiş teşekürler gratis.
Beni de listenize alsanıza yaaa... 

#16bloggerla2016  Sponsorlar
Revox at kuyruğu şampuan ise merak ettiğim bir üründü.
Teşekkürler Revox
Avolon organics'i kullananlar çok memnun kalmışlar, umarım benim saçlarım da organik şampuanlara alışır. Kullanalım görelim.

hc hair
Yine şampuanlardan gidiyoruz. Valla hangi birini kullanacağım bilmiyorum.
Natura markasını ilk defa  duyuyorum, keşfedicez.
Hc hair ise kullanmıştım ama bu değildi sanki ambalajı, kepek yapmıştı.
Zaten şampuan çok değişik bişi, kimisine iyi geliyor kimisine yaramıyor.
Saça göre farklılık gösteriyor.

dalan
Dalan'ın el kremlerini çok seviyordum.
Güzel bir set yollamışlar.

badem yağı, argan yağı
Aksuvital ise badem yağı ile bakım günlerini şenlendirmiş.
Premium organics argan yağı göndermiş, şişesine de bayıldım, hemen kaşlarıma sürmek istiyorm,
çünkü çok dökülüyor :( 

solenne
Beray kozmetik el bakımımızı unutmamış ve tırnak balsamı, manikür seti, oje kurutucu göndermiş.
Beliz kozmetik ise takma kirpik ve tırnak yollamış, takma tırnakları çok merak ediyorum :)

guam selülit maskesi
Selüliti olan kimler? Valla itiraf ediyorum bende var. Neslihan (nesneslis) Guam'ın selülit maskesini kullanmış ve memnun kalmış. Ben de kullanınca yazacağım :)
Goldensun bitkisel şampuan  yollamış ,teşekkürler.

doğuş kozmetik
Doğuş kozmetik çok cici bir set göndermiş.
El kremi, cımbız ve süngerden oluşan sete güzel bir de not düşmüşler.
Teşekkürler. 

Cyrene ise yılbaşı paketlerinden birini hediye etmiş bizlere. 
Vucüt losyonu, duş jeli ve balsam ile kuruyan ciltlere merhem olmuşlar.
Teşekkürler!

cecile
Cecile rujlarını anlata anlata biteremediniz ben de denk gelemedim hiç bir yerde.
Kısmet etkinliğeymiş. Oje ve ruj için teşekkürler cecile.
Yaşam dükkanı ben hariç herkese ürün göndermişti. "Miss w" markasını deneme imkanı bulamamıştım ama Absolution markasına ait nemlendiricileri kullanma imakanı bulduğum için mutluyum. 

splat diş macunu
Octamed renkli yara bandı, şeffaf ayak bandı ve sivilce bandı yollamış, teşekkürler.
Splat diş macununu çok seviyordum, yedeklendi. Videomda da bahsediyorum zaten.
Splat severiz :) 

mac kozmetik
Etkinliğin en büyük sürprizi Mac kozmetik oldu.
Hem makyaj uygulaması yaptılar , hem de bizlere dudak kalemi hediye ettiler.
Bana ruby woo denk geldi .) Kırmızı aşktır. 

Jewesto ise solda gördüğünüz şık kolyeyi hediye etti. Teşekkürler.
Sitelerinde çok güzel modeller var bakmanızı tavsiye ederim.
Namaste ise otontik ve zarif kolyesiyle sponsorlarımızdan olmuş, çok teşekkür ederiz.

printinsta
Printinsta fotoğraflarımızdan magnet hediye etmiş.
Ayrıca bir de broş vardı ama şu an yok maalesef, Ceylin aldı gitti :) 
Fotoğraflarınızı magnet yaptırmak istiyorsanız Printinsta tam size göre.

Bir pazar tembelliğinden kalan fotoğraf.
Şaka kız şaka özenle yerleştirdim hepsini :) Nasıl fotoğraf ama , ben çok beğendim.
Yastığımız Mellahome ♥  Çeşit çeşit yastık kılıfları için sitelerinde bakabilirsiniz.

gizemli orman
Edam yayın evi hepimizin boyamak için delirdiği Esrarengiz Bahçe kitabını ikincisi olan
Gizemli orman boyama kitabını göndermiş. Çok teşekkürler. 

mor inek
Bebeto bizleri şımartmış ve jelibonlar göndermiş. Çok teşekkürler.
Mor inek ise boyanabilir kanvas tablo ile bizeleri şımarttı.
Ceylin ile yarış yapıyoruz kim boyasın diye :) 

lunart emaye
Treso tasarım ise peçeteleriyle etkinlikte masalarımıza şıklık kattı, teşekkürler.
Lunart emaye ise pembe çok tatlı bir tava hediye etmiş. Çok teşekkürler.

euro flora kalemlik
Euro Flora ise benim bayıldığım bu kalpli kalemlikle kedine aşık etti.
Çok teşekkürler.

shopigo
Shopigo ise mum ve kitap yollamış. 
Kitabı okuduktan sonra yorumlarımı yazacağım.

vissmate
Vissmate ise temizlik maddeleri pazarına hızlı bir giriş yaptı.
Hem kendileri ürün yollamış hem de etkinliğe sponsor olmuşlar, teşekkürler.

newobsessions
New obsessions ise saç aksesuarı ve geçiçi dövme yollamış, teşekkürler.
Chia tohumu ise benim ilk defa tadacağım bir ürün olacak.
Hatta bugün yoğurduma karıştırıp yedim ve çok güzeldi. Tok tutmasıyla diyet tariflerinin  vazgeçilmezi.  



Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair

5 yorum:

  1. Videonu merakla bekliyorum =)))

    YanıtlaSil
  2. Elimde değil haberimin olmadığı tüm blogger buluşmalarını kıskanıyorum. :)) Şaka bir yana sağlıklı günlerde kullan hepsini. Barış dolu bir yıl olsun inşallah. İyi seneler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :) inşallah canım çok teşekkür ederim ♥

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.