Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Aralık 2015 Cuma

Mutfakta Neler Oluyor?

Merhaba!
"Mutfakta neler oluyor, fasulye bakla bakla pişiyor" diyerek sizleri çocukluğumuza götürüp
adeta zamanda yolculuğa çıkarıyorum. Şaka şaka, yolculuk falan yok :)
Biraz dekorasyondan hatta daha da spesifik bir konudan bahsetmek istiyorum,
"mutfak dekorasyonu"

Mutfaklar bana göre evlerimizin merkezi, evde olduğumuz sürece zamanımızın çoğu mutfakta geçiyor. 
Günümüzde tüm aileyi bir arada görebileceğimiz yer de mutfak.
Evin o sıcak ortamını, muhabbetleri, keyifli kahveleri yudumladığımız mutfaklara
gelin hep beraber bir göz atalım. Yazının sonunda en beğendiğiniz mutfağı yazmayı unutmayın ♥
Unutanların bulaşığı bitmesin :)

Rustik Mutfak Tikkanen arquitetura
 Tasarım; "TİKKANEN ARQUİTETURA"  /HOMIFY
Benim mutfaklarda en beğendiğim tarz,retro esintiler, bunun en önemli nedeni ise sanırım Madmen dizisi, muhteşem replikleri ve sahne tasarımıyla Madmen bana retro tarzı sevdirdi. Mutfaklarınızda retro esintiler taşımak istiyorsanız ufak dokunuşlarla da bunu sağlayabilirsiniz. Küçük bir saat, tablo,hatta magnetlerle bile bu tarzı yakalayabilirsiniz.

Industrial Loft : Endüstriyel Mutfak DIEGO REVOLLO ARQUITETURA S/S LTDA.
Tasarım/ "DIEGO REVOLLO ARQUITETURA S/S LTDA." / HOMIFY
Retro bana ters Aycan'cığım bana modern tasarımlarla gel diyorsanız, buyurun size derli toplu açık mutfak örneği. Siyah her zaman asildir. Mekanınız ferahsa koyu renkleri kullanmaktan çekinmeyin.
Stüdyo evleri her zaman sevmişimdir, bana şehir hayatının korunaklı bölgeleri gibi gelir.
Plaza hayatının stresini böyle bir mutfakta atmaya ne dersiniz?


Modern Mutfak Concepto Taller de Arquitectura
Tasarım; "CONCEPTO TALLER DE ARQUİTECTURA" / Homify
Günümüzde mutfaklarda çok sık gördüğümüz "kara tahta", kullanılan alana göre büyük veya küçük
tercih ediliyor. Mutfaklara hava kattığı yadsınamaz bir gerçek. Duvarlara ve mutfak dolaplarında
kullanabilceği gibi masalarda da kullanıldığını gördüm. Sevdiklerinize en güzel mesajları
bu kara tahtalar aracılığıyla verebilir, sürprizler yapabilir, günün menüsünü ev halkına bildirebilirsiniz :)


Kuchnia otwarta : İskandinav Mutfak stabrawa.pl
Tasarım "STABRAWA.PL" / Homify
Siyah ve ahşabın bütünlüğü, siyah mermerin asilliğinden bir örnek daha, kara tahta kullanımının tasarıma kattığı farklılık ve şıklığı görmemek mümkün değil. Elimde olsa bizim mutfağı da
boydan boya kara tahta bıyası ile boyayacağım :) Sonrasında annemin vereceği tepkiyi düşünemiyorum:)


Kuchnia : Modern Mutfak DoMilimetra
Tasarım; "DOMİLİMETRA" /HOMIFY
Küçük bir alana sahipseniz yapacağınız en mantıklı şey açık ve ferah renkler kullanmak.
Fazla aşırılık ve karışık desenlere girmeden tek renk ile işi bitirmek.
Çok renk kullanmak alanı daha dar ve sıkışık gösterecektir.

Kolonyal Mutfak Design Intervention
Tasarım; "DESİGN INTERVENTİON" / HOMIFY
Ah beyaz vah beyaz, ne çektin be ...
Vazgeçemiyoruz, çabuk kirlense de , sararma yapsa da seviyoruz, aşığız sana beyaz.
Yeni gelinlerin çokça tercih ettiği beyaz renge en çok yakışan  kesinlikle yeşil.
Doğru ve ayarında kullanılan aksesuarlarla  vazgeçilmezim beyaz mutfak dolapları.

Bizim dekorasyon anlayışımızda sürekli bir "renk" uydurma çabası vardır.
Kırın bu saçma kuralı, dekorasyon dediğiniz uçsuz bucaksız bir tasarım alanı.
Evinizde dekoratör sizsiniz, hangi renkleri birleştirmek  ve ne tarz bir alana sahip
olmak istiyorsanız onu seçin. Unutmayın en güzel mutfak dolapları sizin zevkinize
hitap edendir. Sıcacık mutfaklarınızda keyifli yemekler pişirmeniz dileğiyle ....

Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair



5 yorum:

  1. ahhh ahhh kocaman bir mutfağım olsa, çokça dolap ve tezgah... Ne sanat eserleri çıkarırım ben orada... Nasıl içlendim :))

    YanıtlaSil
  2. Özellikle en sondaki mutfağa bayıldım <3 Hayaller...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.