Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Aralık 2015 Salı

Carret Care Havuç Özlü Şampuan ve Saç Kremi

Merhaba!
Annemin ısrarları ile sonunda bu yazıyı yazmaya başladım.
 Annem neden bu yazıyı yazmam için ısrar ediyor!
Bildiğiniz  üzere bana pek promosyon ürün gelmez, biraz benim biraz da firmaların
eksikliği bence, hani 30 takipçisi olan instabloggerlara neler neler gönderiyorlar,
ben iletişime geçtiğimde ses seda yok, o nedenle artık firmalara pek bişi de yazmıyorum.
Geçen çok komik bir şey oldu, mayıs ayında mesaj attığım firma daha geçen gün cevap yazmış :)
Resmen komedi, kendime de teselli veriyorum "ya hiç yazmasalardı, yine Allah razı olsun 7 ay sonra cevap yazmışlar :)  Boş verin, böyle iyi, sponsorsuz bu kadar oluyor diyor ve yola devam ediyorum.
Yazın sonunda bana ulaşan Carrot Care şampuan "ürünlerimizi denemek ister misiniz" diye
mesaj attı, ben şok :) Firma sağ olsun 3 kez şampuanlarından kullanmam için gönderdi.
Annemin içine dert oldu, "yaz, hadi yaz, kullandık o kadar hadii..."  diye diye resmen
vicdan yaptırdı bana, artık ne kadar sevdiyse şampuanı :)

Carret Care Şampuan nerede satılır
Şampuanın vaat ettikleri; 
- Carrot Care şampuan ve Carrot Care saç kremi ; Türkiye'de ilk kez bir şampuanda kullanılan
havuç özü  ve eşsiz formülü ile saçlarınızın vitamin kaynağıdır.
İlk kullanımdan itibaren nemlenmiş , onarılmış , pürüzsüz , ışıl ışıl saçlara kavuşacaksınız.  
Tuzsuz ve benzersiz içeriği ile kolay ve ucuz üretilen tüm şampuanlardan ayrılır.
Saçta matlık , kırılma , güç kaybı ve yavaş uzama gibi sorunların hepsini unutacağınız , yoğun bakımı ile  nemli , sağlıklı , hızlı uzayan , ipeksi ve ışıltılı saçlara sahip olacağınız yepyeni bir güzellik kaynağı..
Carrot Care içinde bulunan biotinin saça faydaları;
Biotin B7 vitaminidir. Biotin , vitaminler arasında saç üzerinde en etkili olandır.Saç sorunlarından en çok görülen saçta matlık , kırılma , güç kaybı gibi sorunlardır. Bu tip şikayetlerde biotin çok etkilidir. Kozmetolojide saç vitamini olarak bilinmektedir.Saçın koparak dökülmesini önler ve kırıkları azaltır.
Solda şampuan, sağda saç kremi

Şimdi benim yorumlarıma geçelim;
- Firma "tuzsuz şampuan" sloganıyla öne çıkıyor, tuz şaçlara zarar veriyormuş,
valla bende yeni öğrendim, firma bunu şöyle açıklamış;
"Denize girdiğimizde saçlarımızın tuzdan dolayı çok zarar gördüğünü biliriz. Fakat birçok şampuanın içeriğinde sofra tuzu olduğunu fark etmeden kullanır, her yıkamada saçlarınıza tuz banyosu yaptırırsınız. Carrot Care şampuan, tuz içermeyen formülü ile saçınızın sağlık kaynağıdır"
Saçımın sağlık kaynağı mı bilmiyorum ama verdiği yumuşaklığı sevdim.
- Öyle çok ciddi beni şaşırtan bir parlaklık olmamakla beraber,
görenlerin "saçlarına bir şey mi yaptın, ışıl ışıl" demesinden şampuanın işe yaradığını anlayabiliriz.
-  Şuana kadar 300 ml 2 kutu şampuan kullandım, kepek vs. olmadı.
- Çok köpürmüyor ama az da köpürmüyor, az köpüren organik şampuanlar beni delirtirdi,
Carrot Care beni üzmedi bu konuda, o temizlik hissini hissediyorsunuz.
- Saçları her gün yıkamak saçın yağ dengesini bozar, bende uzun zamandır bu kurala
uyuyorum, dolayasıyla saçlarımı 2 veya 3 günde bir yıkıyorum, ilk uygulamada çok köpürmüyor
ama ikincide bir çok şampuanda olduğu gibi köpürme artıyor. 
- Saçlarımın çok elektriklenmesinden çok rahatsız oluyorum, ancak şampuanı kullandığımdan beri 
elektriklenme bir tık azaldı. 
- Hacim konusunda gözlemlediğim bir etki olmadı.
- Benim saç tipim yağlı ve boyasız, her saç tipine uygun, boyalı ve boyasız saçlara uygun olarak üretilmiş. 
- Kokusu hafif, yıkadıktan sonra kokusu saçta kalmıyor. Havuç havuç kokmuyor korkmayın.

Saç kremi için yorumlarım ise;
- Saç kremleriyle aram pek iyi değil, boyasız saçlara sahip olduğum için  krem kullanınca
saçlarım ağırlaşıyor.Ancak bu kremde öyle bir problem yaşamadım.
- Ağır bir yapısı yok, benim saçlarım için yeterli yumuşaklığı sağlıyor, ama boyalı saçlara
yeterli geleceğini sanmıyorum.
- Kremi saç diplerine kullanılmasının uygun olmadığını söylemişler ki haklılar,
hiçbir saç kremini diplere kullanmam. Kremi saç uçlarıma uygulayıp 1-2 dk. sonra duruluyorum.
- Kokusu şampuana göre bir tık daha kokulu geldi bana, yine hafif bir kokusu var.
- Saçlarıma fön çekeceksem özellikle uygulamaya özen gösteriyorum, hem daha düz, hem de
daha az elektrikleniyor saçlarım.

Şampuan ve saç kremi birlikte 79 tl.
Şampuan 300 ml. Saç kremi 200 ml.
79 tl ve üzeri alışverişlerinizde ücretsiz kargo.
Evet pahalı sanırım tek eksi yanı benim için fiyatı.


ohhh...bee... annem rahat, ben rahat :)
Yaza yaza bitiremedim :) 


Şampuanların çok sevimli kutuları var bu videoda o kutulardan vazo yaptım.
Videoda "cips" kutusu başlığı var çünkü en çok cips kutuları kullanılıyor bu tarz projelerde
o nedenle başlığı biraz SEO'ya oynadım :) 


Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.