Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Ocak 2015 Perşembe

Cam Tabak Nasıl Yenilenir?

Merhaba!
Nerelerdesiniz?  Yazıyorum, yazıyorum sanki havaya yazıyorum!
Nedir yaea? Nedir bu afra tafranız? Kime atarınız? Diyerek size çemkiriyorum.
Hak ettiniz, aaaaa... ben boşuna mı yazıyorum, kafa patlatıyorum :)
YORUM yapmıyorsunuz!!! Benim yazı yazma sebebim "yorumlar" yok!
Daha fazla uzatmıyorum, hemen çalışmama geçiyorum.

Bu cam servis tabağı çatlamış, annemde saksıların altına koyarım deyip balkona alacakken
"ver bakim onu sen bana, boyarım ben onu" dedim, hemen aldım elinden.
Aslında pekte matah bir çalışma olmadı, sadece boyadım ve vernik attım.

Nasıl yaptım?
İstediğim renklerde cam boyam yoktu, bende "Glass&Tile Medium'u" fırça ile
cama uyguladım, bu medium saydam, rengi yok, kuruması için 1 gün bekledim.
Bunu yapmamın sebebi akrilik boya ile boyayacağım için boyanın tutuculuğunu sağlanması.
Ertesi gün "kırmızı ve siyahı" karıştırarak elde ettiğim rengi tabağın ortasından başlayarak
pon pon fırça ile boyamaya başladım. Daha sonra yaldızlı "gold" boya ile kenarları boyadım.
Tüm işlemleri tabağın altından  yaptım :) 
Son olarak sentetik vernik atıp, sim attım azıcık, işte bitti gitti. 

Cam Tabak Nasıl Yenilenir
Siz benim kadar ayrıntıya girmeyin, cam boyası alarak direk camı boyayabilirsiniz.
Mesela şurada yapmıştım Tık!


 Kenarlarına siyah ve kırmızıyı karıştırarak elde ettiğim "bordoyu" hafif bir şekilde 
pon pon fırça ile geçtim. 



Ta taaaa... rujlarımın tabağı hazır :) 

Nasıl olmuş? Beğendiniz mi?
Yorum yoksa yazıda yok, ona göre!!! 
Beni insanlıktan çıkarmayın :) 

Takipta kalmayı unutmayın!




11 yorum:

  1. Çok güzel olmuş emeğine sağlık. Yorumlar konusunda da haklısın. Ben onu ekleyeyim o da beni eklesin diye düşünüyor bir sürü insan ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık şekerim, pek güzel olmuş yine :)

    YanıtlaSil
  3. Atarına bayıldım :) o kadar cümlenin üzerine yorum yapmasam kendimi çok kötü hissederdim valla :)) tabak konusuna gelince tamamen evrim geçirtmişsin ve süper birşey olmuş :) kolay gelsin görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  4. ooo süper çeyizinide sen boyle hazırlarsın artık el emeği göz nuru :)

    YanıtlaSil
  5. yorumlar konusunda ne güzelde söyledin özellikle bizim gibi el emeği çalışmalarını paylaşanlar için güzel bi yorum almak ne kadarda önemli :) tabağın geri dönüşümü harika olmuş canım ellerine sağlık bana da ilham oldu :)

    YanıtlaSil
  6. yazınız okundu. okumakta eglenceli sıkmıyo insanı.başarı buldum ben.emeğinize sağlık güzel çalışma takipteyiz. takip listesindesiniz.emek veren tüm arkadaşlara her zaman destek olacağız.

    YanıtlaSil
  7. Cok guzel olmus,ellerinize emeginize saglik

    YanıtlaSil
  8. ay süper olmuş. You tube kanalındada bir çok videonu izledim. Harikasın :)) Çok şey öğrendim senden. Belki ben de birşeyler alıp yapabilirim. O kadar gaza geldim yani :))

    Ayrıca katılıyorum. Yorumlar insanı çok mutlu ediyor <3

    YanıtlaSil
  9. Kızlar hepinize çok çok teşekkür ederim :) Cevap vermekte biraz gecikmiş olsam da : ( iyi ki varsınız ♥

    YanıtlaSil
  10. Valla bu kadar geçmişe kadar geldim. O kadar sıkıldım ki içi boş, parasını para kazanmak için harcayan bloggerlardan, vermeden alan bloggerlardan. Harikuladesiniz, samimi ve içtensiniz. Sitemleriniz çok doğru ama pırlanta purlantadır. Er geç değeri bilinir. Yüreğinizin güzelliği hayatınıza yansısın ;)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.