Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Ocak 2015 Cumartesi

Mila D'opiz Nemlendirici Maske İncelemesi

Merhaba!
Havalar buz, Allah sizi inandırsın kafamı dışarı çıkarasım gelmiyor, yataktan çıkmak, ellerimi yıkamak ölüm geliyor
 -5 derecede seyreden havanın verdiği yetkiye dayanarak peteğin 
yanından ayrılmadan kedi gibi mırrrrlıyorum :) 
Bu soğuk kış günlerinde her ne kadar dışarı çıkmayı ve  suya sabuna dokunmayı istemesem de
mecbur olduğum yadsınamaz bir gerçek. ☺
 Cildin isyeannn ettiği şu soğuk günlerde Lila kutudan güzel bir paket aldım.
Mila D'opiz markasına ait nemlendirici krem maskeyi görünce çok sevindim,
çünkü alnım pul pul dökülüyor kuruluktan, nemlendirici kremlerle idare etmeye
çalışsam da kuruluktan kurtuluşum yok.

Mila D'opiz Nemlendirici Maske

Mila D'opiz; İsviçre markası olup üretimini de bu ülkede yapan 38 ülkede faaliyet gösteren
bir marka. Hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar, dünyada 4 bitki kök hücre teknolojisini 
ürünlerinde kullanan tek kozmetik firması.

Aslına bakarsanız ilk defa nemlendirici maske kullandım. 
Nasıl kullandım?
Kurumuş, balık gibi pullu cildime fırça yardımıyla gözlere ve dudaklara gelmeyecek şekilde 
sürdüm ve 10 dk bekledim.
Kalan ürünü pamukla temizledim ve misel su ile cildimi tekrar sildim.

Mila D'opiz Nemlendirici Maske
Görüldüğü üzere yoğun kıvamlı 

Objektif olarak görüşlerimi yazacak olursam;
1- Krem kıvamında olduğu için cilt ürünü emiyor. En azından bende öyle oldu.
2-  Cilt gerçekten nemleniyor, hissediyorsunuz yumuşaklığı.
3- Aydınlık  ve ışıl ışıl bir görüntü elde ettim ♥
4- Kuzenim gripti, burun kenarları tahriş olmuştu aklıma geldi hemen bu krem maskeyi verdim.
Sürer sürmez "biraz yaktı" dedi ama 2 dk. sonra yumuşacık oldu burun kenarları.
5- Cilt bakım rutinin ayrılmaz parçası olmaya aday.
6- Soft bir kokusu var, rahatsız etmiyor, hatta ben sevdim.
6- Beğenmediğim tek yanı 177,00 tl'lik fiyatı. 
7- Haftada 2 kez kullandım cildimde esnekliği, nemlendirmeyi gördüm.

Mila D'opiz Nemlendirici Maske

Ayrıca; cildi yatıştırıcı özelliği olması benim için artı,  kızarıp bozardığımda,
yazın güneşten kızardığım da kullanabilirim.
 Dediğim gibi bu ürünün tek eksi yanı fiyatı.


Genel olarak memnun kaldığım Mila D'opiz nemlendirici maske hakkında görüşlerim
bu şekilde. Sizler nemlendici maske kullanıyor musunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum!

Ürünü incelemek ve satın almak için Tıklayın!



4 yorum:

  1. Bu tarz ürünleri çok seviyorum eline sağlık canım!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de maskeleri seviyorum özellikle nem maskelerini

      Sil
  2. - 5'ten ne olacak, burası - 15!!!!

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.