Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Ocak 2015 Çarşamba

Bitenler #1

Merhaba
 Kayıtlara baktım hiç bitenler postu yazmamışım, aradım taradım bulamadım.
Madem yazmamışım çekmecemde atılmayı bekleyen ürünleri fotoğraflayıp
yazmaya başlayayım dedim. İyi etmiş miyim?
Aferin mi bana? ☺ Vallahi aferin!


1- Parmex asetonun üzerine aseton tanımıyorum.
Oje çok nadir kullanıyorum ama kullandığım en güzel aseton. Kokusunu da sevdim.

2-Avon Food Works ayak kremi; daha çok annemin kullandığı bir üründü.
Annemin yorumuyla yazıyorum; pek işe yaramadı.
Abdest aldığı için annem topukları çatlıyor, özellikle kışın,
bu kremi kullandı ama hiçbir faydasını göremedi.
Nemlendiriyor ancak bu kremi alacağıma başka bir ürün almayı tercih ederim.

3-Loreal Lumi Magique fondöten; genel olarak sevdiğim, ama yağlı
ciltlerin pek sevmeyeceği bir fondöten. Parlak bitişli, t bölgesinde parlama
yapıyor o nedenle pudra ile sabitleme yapmak şart.

4-Benri kare pamuk ve İpek pamuk.
 Hangisi diye soracak olursanız, İpek derim.
Benri kare pamuk çok ürün emiyor o nedenle pek sevemedim.

5-Neutrogena oil free nemlendirici krem; sevemedim.
Neden? Nemlendirme etkisi pek yok bence bu kremin.
Bilmiyorum  bana mı öyle geldi? Cildimi temizledikten sonra
sürüyorum yüzüme, ama yok hâlâ gergin cildim. 

6-Bioderma  Sensibio H2O Misel Su; sevdiğim bir ürün.
Sevmeyeni yok denecek kadar az olan ürünlerden bir tanesi.
Zaten misel su olayını Bioderma başlattı, sonra her marka misel su çıkarttı.
Cildi tahriş etmiyor, kokmuyor, su gibi .
Sabah kalktığımda, makyajımı temizlerken kullandım ve bitirdim.

7-Neutrogena Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli; peeling gibi bir ürün.
siyah noktaları temizler, gözenekleri temizler diyor, ama işe yaramıyor.
Makyajımı temizlemek için, peeling amaçlı kullandım, bitti gitti.
Bir daha almam. Düzenli de kullandım ama siyah noktalarda bir işe yaramıyor.

8- Bebak Acı Baden Sütü; göz makyajımı temizlediğim bu ürünü sevdim.
Gözümü yakmadı, kirpik dökmedi. Pamuğa bir miktar döküp gözümün üzerinde 
10 sn kadar bekliyorum ve makyajı çıkarıyor. Kokusunu pek kimse sevmiyor, ama seviyorum :)

9- Avon ruj; çok kullandım artık atılma zamanı geldi :)
Avon'nun rujlarını genel olarak beğeniyorum ve kullanıyorum.

10- Avon saç düzeleştirici sprey; bende işe yaramadı, öylesine kullandım, ama
kabaran saçlarıma pek fayda etmedi. Saçlarımı düzleştirdikden sonra kullanıp bitirdim.

11- Organique Shea Butter Body Balm; bu ürüne bayıldım.
Cildim çok kuru o nedenle vazgeçilmez ürünüm oldu bu body balm.
Cilt tarafından geç emilse de benim için problem olmadı o yağlı hissi sevdim :)

12-Burberry Weekend parfüm; hiç sevmedim.
Tenime uymadı, kullanamadım. Bitsin diye kullandım :)

13- Dalan zeytinyağlı el kremi; uygun fiyata alabileceğiniz güzel nemlendiren bir krem.
Çantanın vazgeçilmezi.


Aslında çok dertleşmek istiyorum sizlerle, bu postları sabun köpüğü gibi görüyorum ben,
anlatacaklarımı anlatamıyorum, kolayıma geliyor yazıveriyorum.
Kafamı toplayamıyorum bir türlü, ne çok özledim hezeyanlarımı.
Youtube işine bir girdim çıkamadım ki, çıkabilirsem yazacağım söz, biliyorum
sizler de özlediniz beni. ♥☺


Takipte kalsanız beni mutlu edebilirsiniz :)


2 yorum:

  1. Balım, annen için Neutrogena nın bir çatlak topuk kremi var onu şiddetle tavsiye ediyorum yumoş yumoş yapıyor ayacıkları :) Yüz nemlendirme için de ben bu ara Bepanthol'un bebekler için olan kremini yüzüme sürüyorum gece yatmadan önce :) hiç soyulma olmuyor ve çok yağlı bir krem olduğu için ertesi gün bile nemli oluyo yüzüm :) Yağlı ama sivilce vb hiçbir cilt sorunu da yaşatmadı bilginee :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.