Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Ocak 2015 Salı

İzledim "Interstellar"

Merhaba!
Pazar gecesi "hadi film izleyelim" filmlerinden olan "Interstellar" merak ettiğim kadar varmış.
İzledikten sonra iki saat "vay beee... " dedim, kara deliklere girdim çıktım, zamanı büktüm içinden geçtim :)

Interstellar

Kısaca konusu; Dünya kaynaklarının bitme noktasına geldiği bir gelecekte insanlar
açlıkla ve kum fırtınalarıyla yaşamaya, hayatta kalmaya çalışmaktadırlar.
Yani anlayacağınız insanoğlu dünyanın içine etmiş.
Demiş biz buralarda kalamayız çıkalım uzaya gidelim, giderler ve Satürn'ün yakınında kara delik keşfederler, hadi gidelim bu kara deliğe girelim yaşanılacak bir gezegen bulalım oranında ağzına sıçalım sonra yine maceralara dalarız demişler.Bir de bu uzay yolculuğunun arasına aile dramı sıkıştırıp, kahraman çıkaralımda
klişelikten eksik kalmayalım deyince ortaya 2 saat 45dk'lık bilim kurgu filmi ortaya çıkmış.

Filmi Christopher Nolan yönetmiş, 
Jonathan Nolan ve Christopher Nolan senaryosunu yazmış.

Oyuncular ise;
Matthew McConaughey
Başrolde; gönüllerin sevgilisi, mühendis, çiftçi, sevgi dolu bir baba
yani Hollywood'un aradığı tüm özellikleri taşıyan dünyayı kurtaran adamın oğlu 
Cooper  "Matthew McConaughey " var. 
Kendisi mühendis ancak bu durumdan şikayetçi, napsın adam yakışıklıyım, napim buralarda,
o kadar okudum mühendis oldum mısır ekiyom  "hayat mı lan bu?" diye atarlanıp duruyor.
Bir tesadüf eseri ki bu tesadüfü çok çok iyi analiz edin, uzaya gönderiliyor kara delikten
geçip, yeni gezegenler keşfetmeye gidiyor. Tabii 2 çocuğunu dünyada bırakıyor Tom ve Murphy.
Tom salak ama Murphy çok zeki, bu kızdan korkulur anacım.
Bu Matthew her filmde karşımıza  çıkıyor yetti artık, Seda Sayan gibi oldu, hep ekranlarda :)
Bak canım; biraz ara ver tamam giderin var, iyi de oyuncusun yüzünü dinlendir, aşk hayatına yoğunlaş. 
Harcanırsın bu holuvud dünyasında :) 


Yavrum benim, kısa saçlı ceylanım, narin kelebeğim :)
Anne Hathaway "Brand" rolüyle karşımızda, babadan torpilli ablamız uzayda
Cooper'ın yanında yolculuğa çıkıyor, gidişi var, ama dönüşü belirsiz bu yolculuk
başına işler açacak hatunun. Flörtleşmeler, bakışmalar falan
sen varya ne yere bakan yürek yakansın :)


Dahi kızımız Murphy "Jessica Chastian"  bu hatunu severim.
Babasının yolunu gözledi durdu, yazık kız vallahi üzüldüm haline.

Bilim kurgu filmlerini oldum olası severim, hele böyle uzayda falan geçiyorsa.
Uzay-zaman bükülmesi, kara deliklerin olduğu, anlamadığım fizik olaylarının
konuşulduğu filmlerin hastasıyım. Mesela bu filmde en güzel olay; bir gezegene 
gidiyorlar orada geçirdikleri 1 saat dünyada 7 yıla tekabül ediyor.
Gezegene bak anasını satayım :)

Benim fikrimce; içinde bol dramlı, bol mısırlı, bol uzaylı bir film.
İzlerken çok sıkıldığım "yeterrrrrrrr "dediğim anlar oldu.
Başlangıcı da gereksiz uzundu. 
En sevdiğim sahne ise kitapların düşmesi ile kızın  koordinatları bulması.
Hemen aklıma geldi "bu film bizde çekilseydi ne olurdu?" :)
Anamın melamin tabakları düşürüp bişiler anlatmaya çalışırdım herhalde
onu da kimse anlamaz eve cinci hoca çağrılır 3 kuluvallah bir elham okunur, sonunda evden taşınılırdı :))
Sonu da çok saçma bitti, daha güzel ve "nokta" koyacakları bir son yapabilirlerdi.
Uzadıda da uzadı. Gerek yoktu böyle bir finale. 
Bir de şu kahraman olayından bıktık, aile dramından illallah geldi, keşke sadece 
bilim kurguya odaklanılsaydı daha net bir film olurdu, dram olayı filmi biraz basitleştirmiş.
Neyse biz severiz böyle şeyleri diyor daha fazla yazmak istemiyorum.
İzleyin, görün :)

Yorumlarınızı bekliyorum ♥

Takipte kalın!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.