Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Ocak 2015 Salı

"Classics no:225" Ruj İncelemesi

Merhaba!
Elleri dudak nemlendiricisi ve el kremine yapışık yaşayan, soğuktan tir tir titreyen,
üzerine miskinlik, yorgunluk çökse de sabahın ayazında işine giden yurdum insanı;
sana da merhaba!
Uzun süredir yazmak isteyip yazamadığım, toplasan 5 kez anca kullandığım bir ruju tanıtacağım
sizlere.

Dore kataloğundan rengine bayılarak almıştım bu ruju.
Dore; Avon gibi katalog üzerinden satış yapan bir marka.

Classics no:225
Classics 225 numaralı ruj. 
Pembe ağırlıklı mürdüm diyebilir miyiz? 
Başka nasıl tarif edebiliriz bu rengi? Hadi pamuk eller klavyeye :)


Classics no:225

Ürün yorumlarına gelecek olursak;
* Parlak bitişli 
* Kalıcılığı az 
* Dudakları kurutmuyor ve çizgilere dolmuyor.
* Ben dudaklarıma nemlendirici sürdükten sonra bu ruju uyguluyorum çünkü ilk sürüşte 
dudakta kaymıyor. İkinci katta daha kolay kayıp tam rengini alıyor.

Rujların içinde "ben buradayım" diye bağıran, kendisini nude rujlarla defalarca aldattığım
Classics rujum hakkında ki görüşlerim bu şekildeydi.
Sizlerin de  unuttuğu, çekmecenin derinlerinde kaybolan rujlarınız var mı?
Yorumlarınızı bekliyorum!

Takipte kalın!


6 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.