Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Ocak 2015 Salı

"Hard Candy 259 Must Have"Parlatıcı İncelemesi

Merhaba!
Dünkü yazımda annemin atarlarından bahsedip sizleri biraz güldürmüştüm,
sıra geldi benim atarlarıma, ama biraz daha sabır edip yazmayı düşünüyorum.
O nedenle beklemede kalın! 
Bugünün incelemesi ise parlatıcı sevmeyenlere alternatif olacak bir ruj.

Hard Candy 259 Must Have

Hediye etkinliğiyle sahip olduğum bu kalem parlatıcıyı açıp açıp kullanıyorum.
Etrafında ki bulaşma için özür aslında  kalemtraşla açıp tertemiz yapmıştım,
ama bir kez sürsem bile bulaşıyor bu şekilde.
Gloss sevmeyen biri olarak bu rujun hafifliğine, doğal duruşuna,
kalem şeklinde oluşuna, rengine, parlaklığına bayıldım.

Hard Candy 259 Must Have

Dudakta yapış yapışlık yok, saç yapışması yok!
Kalıcılığı pek iyi olmasa da günlük kullanım için ideal bir ruj.

Hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum, Hard Candy ülkemiz de satılıyor mu?
Onu da bilmiyorum, ben bayağı bir şey bilmiyormuşum :)
Hadi beni aydınlatın!

Takipte kalın!
instagram/aycanahayatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair




4 yorum:

  1. Duruşu çok hoşuma gitti; hatta yurtdışı alışveriş damarımın kabarmasına neden oldu :D Böyle doğal duruşlu, parlak dudak ürünlerine bayılıyorum. Bir de kalıcı olsalar harika olacak.

    Elimden geldiğince aydınlatmaya çalışayım :) Hard Candy ürünleri pek pahalı olmayan ürünler. Tahminimce 2 GBP'den, yani yaklaşık 8 TL'den pahalı değildir bu ürün de. Maalesef ülkemizde satılmıyor. xtras.co.uk sitesinde satıldığını hatırladığım için baktım; ancak ne yazık ki bu ürün yokmuş :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım,bilmiyordum valla bu markayı, eve çok doğal duruyor kalıcılığı da fena değil sık sık tazelemek lazım :)

      Sil
  2. eskiden strawberry diye bir site vardı ne kadar ucuza ne güzel ürünler, parfümler getiriyorduk. Malesef Türkiyedeki parfümeriler duruma el koydu:(((Sizi yeni keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim beğeniceğinizi umuyorum. sevgiler....
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. strawberry türkiye açıldı artık rahat rahat alışveriş yapabiliriz :) Gelirim tabii ki

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.