Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Ocak 2015 Pazartesi

Atarlıyız!

Merhaba!
Hatırlamadığım bir yazıda hezeyan yazılarımı özlediğimden bahsetmiştim.
Evet çok özledim ve hemen yazmaya başlıyorum.
Annem zor, ben zor, hayat zor!
Eeee... herkes zor olunca durum hep "atar" oluyor. 
Dünyanın en monoton hayatını yaşayan biri olarak hayatta ki tek heyecanım
"sabah kahvaltıda ne olacak?" sorusundan ibaret. Bu da bir şey ama değil mi?
Şu iki hafta benim için çok yoğun geçti. Dengem şaştı resmen :)

Neden iki haftam yoğundu?
1-Annem geçen haftadan beri hasta, ona göre sadece 1 ay ömrü kaldı, bana göre sadece üşüttü.
Annem o kadar evhamlı bir kadın ki anlatamam, düşündüm de anlatabilirim belki.
Evet annem çok evhamlı, en ufak bir şey de olayı o kadar abartıyor ki
örnek; "ben çok geğiriyorum Aycan Fevziye yengem de çok geğirirdi kanser oldu."
Geğirmeyi kansere bağlayan bir  insanın hayal gücünü tahmin edemiyorum .)
Öksürüyor sonra bana bakıyor "galiba ben verem oldum" diyor.
Napim ben , nerelere gideyim, kafamı nerelere vurayım?
Bu hafta öksürüğü bayağı bir arttı, kar falan da yağmaya başalayınca hastane işimiz de kaldı.
Şimdiki aile hekimi eskiden sağlık ocağına gitti, doktor ilaçlar vermiş sonra da ciğer filmini 
çektir demiş. Aman sen bu bir eve geldi bir poşet ilaç, bana da diyor ki "Aycan bu ilaçları bana içir"
"tamam" dedim. Sabah diyorum "burun spreyini sıkçaz, şurubunu iç," "ikisi arka arkaya olmaz"diyor.
Hadi dedim karışmayayım içsin kendisi bu seferde kızdı hiç hatırlatmıyormuşum ilaçlarını,
bi hasta olmuş insan dikkat edermiş. Bu ilk atarıydı.

Atarlı kadın


2-  Ayıptır söylemesi akşam yemeğinde balık yedik.
Yemeğimizi yedik, kahvemizi içiyoruz kuzenim de bizde muhabbet ediyoruz.
Birden muhabbet döndü dolaştı akşam yediğimiz balıklara geldi,
ben "çok da güzel değildi yaee.." dedim. Hay demez olaydım!
Yattığı yerden bir hışım kalktı, "buda bişi beğenmez, sen yap bakalım görelim " dedi.
Bu ikinci atar.

3- Gece kalktım tuvalete gittim. Arkamdan annem de kalkmış.
Kapıya vuruyor söylene söylene "bak benim tuvaletim geldi, kalkmış buraya gelmiş"
Evet anneciğim ben çişimi sokağa yapıyorum, kusura bakma bu seferlik tuvalete yapayım dedim.
Bu üçüncü atar.


Ben zor?
Ben genel olarak manyak olduğum ve hayatı kendime zehir ettiğim için,
kendimle alakalı değil, ama teknolojik olarak çöktüğüm bir hafta oldu bu hafta.
Bilgisayarım 5 yıllık o da benim gibi yaşlandı artık, bugüne kadar iyi idare etti,
ama değiştirmenin vakti geldi. Geldi de para lazım anacım :(
Sadece bilgisayar almaklada bitmiyor, fotoğraf makinesi, hard disk, tripod,
video için ışık, ıvır zıvır vb. uzayan bir listem var.
Çokkk çok para lazım bana :)

Ohhh bee biraz rahatladım, ama daha çok yazacak şeyim var :)
Takipte kalın, yazıları kaçırmayın :)





11 yorum:

  1. çok güzel, içten, doğal, samimi bir yazı olmuş tatlımmm

    YanıtlaSil
  2. Atarların bile çok eğlenceli. Anne gibi değil de bebek gibi sanki. Ama çok eğlenceli bir annen var bence. Hala video bekliyorum :D Bak ne anneler var bir anlatsam çok şükür dersin. Bir şey değil yani anneciğinin azıcık kaprisleri. Benim annem de böyle tatliş. Atarlı yazılara devam bence. Çok iyi bir gözlemci olduğunu düşünüyorum. Videolarına, yazılarına bayılıyorum bu yüzden. Etrafta çok atarlanacak şey var. Onlara da bir el atmanı isterim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatım gözlem olmuş :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ah Aycan yaa :) Çok alemsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N'apim Yeliz, alem olmasam bu hayat çekilmiyor :)))

      Sil
  4. annenin atarları aynı kocamın atarlarına benziyor cocukların hastalıgı daha cekilir hal alıyor inanki :))))

    YanıtlaSil
  5. Hezeyan yazılarını seviyorum Aycan :) Anneannenle ilgili yazıya da hatırladıkça gülerim hala :):)

    YanıtlaSil
  6. Ayyy okurken koptum resmen. Allah sabır versin :)

    Sevgilerle

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.