Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Ocak 2015 Perşembe

Kozmobio ve Bursa Ayak+El Profesyonel Bakım Merkezi Blogger Etkinliği

Merhaba!
Soğuk ve karlı bir kış gününden hepinize selamlar, sevgiler.
Hava cidden çok soğuk, resmen donuyoruz  doğal gaz faturasını düşünmekle geçirdiğim geçirdiğim şu günlerde yeşil mavi blogunun sahibesi Şerife'nin organize ettiği etkinliğe davet edildim.
Giyindik, kuşandık düştük yollara.
Bursa Ayak+el bakım merkezi  ve Kozmobio sitesinden Orcan Akkıran bizlere Erboristica, Mediterraneo, Athena's  markaları hakkında bilgiler verdi.

Hemen fotoğraflara geçelim ayrıntıları anlatmaya başlayayım :)
Daha gider gitmez kendimi el bakımında buldum, benim için muhteşem bir olay, çünkü
ellerime şöyle göz ucuyla bakıp gözlerini deviren bir insan olarak soğuk kış günlerinde 
cennete düşmüş gibi oldum. Boyama işleriyle uğraştığım için oje süremiyorum, tırnak uzatamıyorum.

Solda gördüğünüz güzellik Melissa Kılınç.
Çok tatlı bir bayan, güleryüzlü ve cana yakın :) Ayyy kendim gibi birini buldum, bırakmam ♥☺
Melissa hanım aslen Ukrayna'lı kendisi 13 yıldır Tükiye'de yaşıyor.
İşinin ehli, elleriniz pammık gibi oldu :) Melissa hanım el bakımın ayda 2 kez öneriyor.
Bu uygulamadan sonra şeytan tırnakları ve uzayan katiküllere elveda diyebilirsiniz.
Edindiğim bir bilgiyi daha paylaşmadan geçmeyeyim; tırnak etlerini kesmeyin.
Avrupa'da yasakmış kesmek çok zararlıymış, haberiniz ola ☺

Kızlar tek tek el bakımına giderken Orcan bey bizlere Kozmobio sitesinden ve organik ürünlerden
bahsetti. 
Kozmobio Balköpüğü etkinliğinde bizlere çok güzel Erboristica sabun hediye etmişti.
Kullanmaya kıyamamış, kokusuna bayılmıştım. 
Sizlere hemen Kozmobio ile tanıştırayım.
 Kendine ve çevresine önem veren, doğaya, hayvanlara saygılı eko sürdürebilir ürünleri
tercih eden, %100 orjinallik garantisi sunan firma uzman kadrosu ve Eczacılardan oluşan yönetim karar ekibi ile, başta İngiltere ve İtalya olmak üzere Avrupa birliği standartlarını karşılayan ürünleri satışa sunan Kozmobio sağlığa zararlı hiç bir ürünü satışa sunmaz.

Organik kozmetiğe olan ilginin artması ve bu yöne doğru eğilimin olduğu günümüz dünyasında,
bu tarz firmaların bizleri yeni ve tamamen doğal ürünlerle tanıştırması çok güzel.
İtalya'da 1969  yılından beri biyolojik tarımla üretilen, hayvanlar üzerinde test edilmeyen,
sls, petrokimyallar, sles, renklendirici,silikon ,paraben içermeyen Athena's markasını da 
Kozmobio sitesinden temin edebilirsiniz. Sertifikalı bir marka ve Avrupa birliğinden onay alması
güvenirliği arttırıyor :) 

Etkinlikten kareler 
Soldan ağa;
Ben, Büşra, Özlem, Esin

Soldan sağa;
Büşra, Tuğba, Melissa hanım, ben, Fatma, Orcan bey

sağdan sola;


Kozmobio'ya hediyeler için teşekkür ediyorum.
Çekilişle 5 kişiye ürün hediye edildi, şanslılardan biri de bendim.
Yüz peelingi kazandım ♥  Kullandıktan sonra yorumları blogda olacak.


Son olarak Bursa ayak+el bakım merkezine ve Kozmobio'ya, Orcan beye
yeşil mavi blogunun sahibesi Şerife'ye ilgilerinden dolayı teşekkür ediyorum.

Takipte Kalın!

1 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.