Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Mayıs 2015 Cuma

Alışveriş Anatomisi #4

Merhaba!
Zor zamanlardı, herkes  aç karınını rujla doyurmaya çalıyordu.
Kendini zorla sarışın ilan eden dibi gelmiş kızlar rimel diye dileniyor, sokaklarda kırılan 
allıkları toplamaya çalışan hatunlar sürüsü insanlıktan çıkmış gibi birbirlerini eziyorlar, çığlık
çığlığa kavga ediyorlardı. Kıyamet kopmuştu, kadınlar 'indirim' diye delirmişti.
Yukarıda yazdıklarımın gerçekliği tartışılmaz! 
"İndirim" olunca çıldırıyoruz, n'oluyo yahu, bir durun, kozmetiksiz de yaşayabiliriz.
Nedir bu indirim deliliği, tabii ben bunları yazıyorum ama kendim de rimel diye dilenenlerdenim,
yanlış anlaşılmasın kedimi de işin içine katıyorum. Hem yakınıyorum, hem alıyorum.
Nasıl bir çelişkidir bu :) Bugünlerde çok yoğunum ancak arada derede
koştur koştur gittim bir iki bişi almaya :)

Neler aldım?

anneler günü indirimi 2015

Görüldüğü üzere oldukça sıkcı ürünler aldım.
Renkli kozmetik namına hiçbir şey almamaya dikkat ettim çünkü kutular 
kullanmadığım ürünlerle dolu. 

İlk olarak Gratis'e gittim. 

Orkid günlük ped - 10,50 tl
Lazım, gerekli, mutlaka alınmalı!

Eklips seyahat boy şişeler - 3,50 tl
Ece çok güzel ev yapımı tonik kullanıyor, şişeleri kullanacağım tonik için.

Wet'n Wild ruj - 3,90 tl
Ucuz olduğu için :)

Benri ıslak mendil - 1,95
Islak mendilim bitmişti.

Diadermine yüz temizleme jeli - 7,25 tl
Öylesine :)

Taft saç köpüğü - 12,90
Saçlarımı bildiğiniz üzere kestirmiştim şurada yazısı var.
Şekilsiz saçlarımı düzleştirmeden kullanmam mümkün değil, o nedenle
aldım bu köpüğü, bakalım nasıl olacak, inşallah işe yarar.


Cosmo&Care 'dan
Sebamed balsam rolon deodorant - 13,30 tl
Alüminyum ve alkol içermediği için tercih ettim bu ürünü.
Ne zamandır aklımdaydı fiyatı uygun geldi alıverdim.

Golden Rose ruj - 10,29 tl
26 numarasını aldım, bu rujların yapıları çok güzel, almadıysanız alın derim.
İndirimde olunca almak istedim.


Nedenleri ve sonuçlarıyla bir indirim daha bitti :)
Sizler neler aldınız? 


Takipte kalın!


4 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.