Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Mayıs 2015 Çarşamba

1 ürün 2 Yorum || Maybelline Color sensantional Gloss

Merhaba!
Bugün farklı bir başlık ile sizlerleyim sevgili okuyucularım, blogger arkadaşım ve hemşerim
Büşra ile ortak bir yazı dizisi planladık ve bu post da projemizin ilk yazısı olacak kısmetse :)
Blogger arkadaşlarımla olan bu tarz yorum yazılarını üst kategorilerde "yorum ortakları"
bölümünden takip edebilirsiniz. Zaten şu an iki yorum ortağım var biri Büşra, diğeri
Ece ♥  Nedir peki yorum ortaklığı? (bunu da ben uydurdum he, kim buldu diye araştıran olursa
birinç :) 1 konu veya ürünü 2 kişinin yorumlayıp yazması. Kimse kimsenin yorumuna karışmıyor
tamamen demokratik bir ortam, hani şu sıralar olduğu gibi biz ikimiz sen tek durumları değil.
Kimden ve neden bahsettiğimi tahmin edemeyenler lütfen ampulleri açın, ya da durun durun kapatın.
Mesajımıda verdiğime göre kızsal mevzulara dönüp pırıl pırıl dudaklarımın sırrını yazabilirim.
Maybelline Make Up fest  geçen sene çok güzeldi, bu sene de kızlarla katıldık ve yaptığımız
makyajlarda kullandığımız ürünlerden hediyeler aldık. Bu hediyelerden biri ise ;
"colorsensational gloss 630 numara coffee kiss

maybelline colorsensational gloss

Parlatıcılarla aram hiç yok, hatta sevmem. Ancak bu Gloss 

Maybelline Color sensantional Gloss

Çok güzel parlak bir nude, içinde simler var gibi dursa da dudakta belli olmuyor.
Kokusu bir değişik, ne koktuğunu çözemedim, belki Büşra çözmüştür o nedenle
Büşra'nın blogunu da ziyaret ediniz. Kokusuz olsa daha çok sevebilirdim kendisini.
Fırçasını sevdim, küçük ve uygulaması kolay.
Kapağı hemen atıp bozulmazsa on numara olur :)

Maybelline Color sensantional Gloss

Dudağa doğal bir parlaklık veriyor, pigmentli değil ama dudakta ölü gibi de durmuyor.
Parlatıcılarda en önemli olay o yapış yapışlık hissi de yok.



Burada emily 211 numara dudak kalemi ile uygulanmış halini görüyorsunuz.
Bu gloss'un şöyle bir olayı var bence; pigmetli bir rengi olmadığı için
dudağınızın rengine göre tonu değişiklik gösteriyor.
Ben duruşunu ve yapısını çok sevdim, hatta bu sıralar elim hep bu parlatıcıya gidiyor.
Hafif, doğal tam yazlık.
Rujlarınızın üzerine sürüp dudaklarınıza dolgun bir görüntü elde etmek için de kullanılabilir.

Benim yazacaklarım bunlar ama sizin daha okuyacaklarınız var!
Neyi mi okuyacaksınız? Ahhh... beni güldürmeyin, tabii ki  Büşra'nın yazısını
okuyacaksınız! Hadi size iyi okumalar☻


Takipte kalın!

13 yorum:

  1. Tam istediğim formda :) Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. tatlım ne kadar yakışmış bu renk sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, turunculuk barındıran renkler bana yakışıyor galiaba :)

      Sil
  3. çok güzel bir renkmiş..

    YanıtlaSil
  4. Parlatıcıların yapış yapış hisleri yüzünden hatta rüzgarla uçan saçımın gelip dudağıma yapışması yüzünden hep uzak durmuşumdur.😢 Ama görüntüsü çok doğal duruyor,ben bir Maybelline 745 Wooden Brown hastası olarak bu rujun renginide çok beğendim.💖 Denemeye değer gibi 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wooden Brown harikadır, candır :) Ben de sevmiyorum gloss ama bunu denemelisin gerçekten çok güzel :)

      Sil
  5. Hiç gloss insanı diilimdir, ama bu kız döktürmüştür yine dedim ve yazını okudum :))

    YanıtlaSil
  6. Gloss kullanırken 2 kez düşünüyorum ben ama bu seridekiler beni rahatsız etmedi, güzel günlerde kullan,
    Bize de bekliyorum, sevgilerle

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.