Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Mart 2017 Çarşamba

Doğal tonlarda makyaj | Göz makyajı örnekleri

Merhaba!
Elimden geldiği kadar yaptığım makyajları paylaşmaya çalışıyorum ancak
instagram işin içine girince blogda paylaşmak yalan oluyor.
Uzun aradan sonra yine her zaman ki gibi doğal tonlarda iki makyaj örneği yaptım.
Ara sıra paletlerle uğraşmak hoşuma gidiyor. 
Renkli makyajlar da gelebilir ileride, çok profesyonel olmasa da elimden geldiğince
yaptım, umarım beğenirsiniz. 
Bu makyajımda şurada bahsettiğim paleti kullandım.
Tüm göz kapağıma ışıltılı rengi sürdüm, gölgeyi ise mat kahverengi ile yaptım.
Eyeliner ise Farmasi, Rimel olarak Maybelline Lash Sensational, göz pınarına ise
Maybelline color tattoo pink gold, alt kirpik diğine maybelline smokey kalem.


Renk olarak sadece yeşil seviyorum, kahverengi göz çok yakışıyor.
The Balm Balm Voyage paletini kullandım.
Essence eyeliner , maybelline rimel , kirpik diplerine ise yine The Bal paletini 
kullandım. 

Nasıl olmuş beğendiniz mi?
Yorumlarınızı bekliyorum!

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair


7 yorum:

  1. güzel olmuş ama ikinci göz makyajın daha hoş geldi bana....

    YanıtlaSil
  2. Gayet güzel olmuş ellerine sağlık. Ben de doğal tonlarda makyajları seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. Cok hoş görünüyorlar, eyeliner özellikle harika olmuş eline sağlık ♥ Blogunu takibe aldim, bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
  4. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.