Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Mart 2017 Cuma

Elle ile Güzellik ve Moda

Merhaba!
"Mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır" atasözünün doğruluğunu yağmurlu ve soğuk havanın
etkisiyle bir kez daha anlamış olduk. Güneşli hava birdenbire yerini yağmura bırakıyor.
Vücut şokta! Ne yapacağını bilemiyor, üşüse olmuyor, sıcaklasa olmuyor :)
Bu ani hava değişimi psikolojimi de etkilemiyor değil, hemen Nisan gelsin ve
havalar ısınsın! Parkları, bahçeleri özledim vallahi 💕
Ben böyle havaları takıyorum, gündemi takıyorum, internette dolandıkça dolanıyorum.
Kozmetiğe olan merakımı ve yeni çıkan trendleri takip ediyorum hatta hatim ediyorum diyebilirim.
Nereden takip ediyorum, 14 yıldır yaptığı yayınlarla Türk kadınlarının tercihi olan
ve dergicilik sektöründe satış rekorları kıran, kaliteli içerikleriyle gönlümüzü fetih eden
elle.com.tr 'den. 45 ülkede faaliyet gösteren dergi yayın hayatına yeni rekorlar ve en yeni
içeriklerle devam ediyor.  
Kozmetik merakı demişken kaş ve kaş modası ile yakından ilgilenmeye başladım arkadaşlar.
Kaşlarımı yaklaşık bir aydır aldırmıyorum ve şuan gerçekten çaresiz durumdayım diyebilirim.
Elle dergisinin güzellik galerisinden oldukça faydalı tüyolar aldım.
Doğal kaşlar moda onu biliyorum ancak arada boşluklar olunca maalesef şekil vermek çok
zor oluyor. Her ne kadar kaş farı- kaş kalemi gibi kozmetik ürünleriyle bu boşlukları doldursamda
istediğim görüntüyü sağlayamıyorum. Nur Bilen Yavuzer bu konu hakkında "mikropigmentasyon"
yöntemini öneriyor. Sanırım bu yöntemi duymayan kalmadı, ancak işi bilen birinden duymak
ve tavsiyelerini okumak fikir oluşturmak açısından bana çok yarar sağladı.
Şimdi yapmam gereken  bu işlemi hakkıyla yapan güzellik merkezi bulmak :))
Ne olurdu böyle kaşlarım olsaydı :)
Bazen kullanacağınız bir ürünü veya cilt bakımı için önerilen ev yapımı maskeyi kullanmış
denemiş birinden okumak fikir almak beni heveslendiriyor ve "kalk Aycan kalk, biraz cilt bakımı yap" diyerekten iç sesimi harekete geçiriyor. elle.com'da bu konular hakkında pek çok tavsiye ve
içerik bulabileceğiniz gibi, moda ve en yeni trendleri takip edebilirsiniz.
Hadi şimdi kahvenizi elinize alın ve derginizin keyfini çıkarın :)
Sevgiler!



2 yorum:

  1. Elle.com.tr'ye ben de arada bakarım ve gerçekten çok faydalı bilgiler var orada :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.