Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Şubat 2017 Salı

Bekle Bizi Karadeniz

Merhaba!
Akşam saatlerce Oscar ödül törenini izledim, son altı ödül verilecekken yayıncı
kuruluşun birden yayını kesmesi ve benim bildiğim tüm küfürleri etmem..
Neyse daha da izlemem, zaten skandal bir tören olmuş, 2017 hakikaten unutulmaz bir yıl olmaya aday...
Trump'a atıp tuttular, adamın ahı tuttu galiba :)
Amannn bize ne elalemin ödülünden, biz kendi yurdumuza dönelim.
Yurdumuz demişken annemle havalar biraz daha ısınınca, nisan başı gibi bir geziye çıkmak istiyoruz.
Uzun zamandır aklımızda olan ancak sürekli ertelediğimiz bir gezi.
Karadeniz turuna gitmek gibi bir niyetimiz var, ancak nasıl gideriz, ne yaparız, nerede kalırız?
Aslına bakarsanız tur ile çıkılan seyahatleri pek sevmiyorum, hiç iyi bir tecrübem olmadı bu konuda.
Ben ve akılsız başım sürekli olarak yanlış kararlar vererek, eş dost tanıdığın lafına uyarak "komşu" kontenjanında hiç olmadık seyahatlere çıktım. Neticede ise günümün berbat geçtiği, hiç eğlenmediğim, buruk bir anı olarak hafızamda yer alan geziler ve fotoğraflar kaldı.
Siz siz olun işini profesyonel yapmayan kimseyle bir yere gitmeyin.
Kulağıma küpe olan bu tecrübeden sonra tur araştırma işine başladım :)
Yurtdışı, yurtiçi, gemi turları, kültür turları ve farklı çıkış güzergahları ile Jollytur'da karar kıldım.
Jollytur'da çok fazla seçenek var, hatta o kadar çok seçenek var ki Karadeniz'den başka
bir yere mi gitsek dedim :)  Yok yok biz yeşile, doğaya hasretiz kararımızı değiştirmeyelim :)
Her türlü bütçeye uygun turlar var, hatta kampanyalardan yararlanarak oldukça uyguna
geliyor, annem huysuz olduğu için biz en fazla 3-4 gün olan turları tercih edeceğiz.
Ordu, Rize, Trabzon, Safranbolu, Batum güzergahlı kısa bir tur olacak inşallah.
Yazın tatile gidememek gibi bir huyumuz var, o nedenle tatil hakkımızı bu şekilde kullanmak istiyoruz. Gezelim, görelim, bol bol fotoğraf çekelim, vlog çekelim unutulmaz bir anı olsun.
En çok merak ettiğim, kuzenimin çok beğendiği ve mutlaka gidip görmelisin dediği
Batum, inanılmaz merak ediyorum. Annemin memleketi, hatta dedelerinden 100 sene önce
miras kalmış yerler bile var. Araştırma yapıyorlarmış ve annemin sülaleyi bulup irtibata
geçmişler, herkesle tanışıp akrabalık olduğunu ispat edebilirlerse, ohhh mirasa konacağız :)
Kaç kişi alacak , ne kadar yer var bilmiyorum ama izimizi bulmaları bile harika bir şey,
Batum'la gönül bağımız var :) Bekle bizi Batum geliyoruz...
Evet arkadaşlar bizim gezi maceramız bu şekilde, araştırmalarım sonucu ki ben
çok fazla gezinirim internette bilenler bilir, Jollytur benim ve annemin aklını çeldi,
umarım bu gezimiz çok çok güzel geçer, şimdiden evrene pozitif enerji gönderiyorum,
hazırlıklara başlıyorum. Eğer siz de seyahat etmek istiyorsanız, erken rezervasyon fırsatlarını, incelemek istiyorsanız buradan Jollytur sitesini inceleyebilirsiniz.
Sevgiyle kalın ♥

1. Hayırlı yolculuklar dilerim. Iyi ki fikriniz değişmemiş. Karadeniz Turu bir efsane oluyor diyebilirim. Batum ve art bine gecemesek de Samsun giresun ordu trabzon rize yaptik bizdearabayla. Bir ya nin da Karadeniz öbür ya nin yeşillik. Irmaklar ağaçlar, Rabbim buralar böylesine güzelse Cennet nekadar güzeldir diyorsun, Vatanimizda böyle güzelliğin olması da ayrıca bir gurur meselesi ☺☺ bizlerden de selam götürün oralara. Bizim için de bolca bakın fotoğraflar cekin

1. Teşekkür ederim, tabi paylaşırım fotoğrafları

2. hayırlı yolculuklar olsun Karadeniz'i bende çok merak ediyorum ama önce kızların biraz büyümesi gerek galiba.....

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.