Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Şubat 2017 Cuma

Maybelline Lash Sensational Maskara

Merhaba!
Uzun süre önce aldığım ve Maybelline Lash rimeli inceleyelim.
Instagram'da çığır açan, almayanın dövüldüğü ürünler kategorisindedir kendisi.
Bazı şeyler o kadar gereksiz övülüyor ki kullanınca "Allah belanızı vermesin" diyorum.
İlk aldığımda o kadar ıslaktı ki, resmen pandaya döndüm, bir de ben kıpır kıpırım illa
rimel bulaşır, bu rimelle asla anlaşamadım. 1 ay sonra tekrar kullanayım dedim ve bingo!
O ıslaklık gitmiş, çöpe gitmekten kurtuldu. Plastik ve eğimli bir fırçası var, 
Akma ve dökülme yapmıyor, zor çıkıyor ama olsun.
Dolgunluk vermiyor, uzatıyor ve tek tek ayırıyor, günlük kullanıyorum ve bitsin diye dua ediyorum.
Abartıldığı kadar değil yani, daha iyileri vardır, denemeye devam :)

Benefit roller lash için tıklayın
Revlon 3d maskara için tıklayın
Nyc big bold maskara için tıklayın
Kate idol eyes maskara için tıklayın 

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair




4 yorum:

  1. evet bazı ürünler gereğinden fazla abartılıyor gibi geliyor bana da ama herkesin beğenisi de farklı çok fazla bir şey denmiyor...

    YanıtlaSil
  2. bende sizin gibi düşünüyorum, güzel bir rimel ama sadece bir rimel abartıldığı gibi en iyisi vb değil... günlük kullanım için alınabilecek uygun fiyatlı ( indirimde tabii ) bir ürün sadece ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu yoruma en içten dileklerimle katılıyorum :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.